Post on 20-Oct-2019
transcript
2019
_202
0
33
L’Auditori obre una nova etapa amb la voluntat de construir un projecte artístic unificat i transversal. La força de la tradició musical resideix en el seu potencial de ser actual, de ser cultura viva. L’Auditori, com a casa de música de tots i per a tots, vol mostrar la història viva de la música en el context de la societat plural del segle XXI.
L’any 2020 celebrem el 250è aniversari del naixement de Ludwig van Beethoven, una figura musical immensa que simbolitza a parts iguals la tradició i la modernitat. I ho fem gaudint de gran part del seu repertori en les diverses programacions de L’Auditori. La vocació humanista de Ludwig van Beethoven, l’esperit clàssic de la seva primera etapa compositiva, la profunditat i la universalitat de les seves idees musicals i la radical recerca formal en la seva darrera etapa creativa simbolitzen una incontestable modernitat arrelada en la gran tradició musical d’occident. Inspirats per la vigència del seu llegat presentem la Temporada de Música Antiga.
El concert inaugural d’Antiga s’obre amb la força revolucionària de l’Heroica, i formarà part de la integral de simfonies de Beethoven interpretades amb criteris històrics a càrrec de Jordi Savall i Le Concert des Nations. En les dues cites d’aquest ambiciós projecte, el mestre Savall presentarà també la Cinquena, la Pastoral i la Setena, i completarà la integral la següent temporada. Savall i Le Concert des Nations també oferiran una altra de les cites imprescindibles de l’any: la Passió segons sant Joan de Bach.
La segona edició del Festival Llums d’Antiga oferirà diversos programes en indrets històrics de la ciutat sota el títol Llibertat. Entre el caos i l’ordre. Les cançons medievals de Solazzo Ensemble, els monstres de l’art musical del conjunt Grandelavoix, els somnis i els malsons d’El Gran Teatro del Mundo o el clavicèmbal de Justin Taylor són alguns dels concerts d’un innovador festival que compta amb els grans talents de la nova generació europea de la música antiga.
La Jove Capella Reial de Catalunya emmiralla la música de les dues grans figures del Renaixement, Tomás Luis de Victoria i Pier Luigi da Palestrina, en un programa al voltant de la Mare de Déu. I el projecte Bach Zum Mitsingen ressegueix la influència de Bach en Mendelssohn tot enfrontant composicions dels dos autors a partir dels mateixos textos.
Pel que fa als grans conjunts internacionals, l’aclamat Il Pomo d’Oro oferirà un recital d’àries de Händel i Vinci amb el contratenor Franco Fagioli. També veurem el debut a Barcelona de Collegium 1704, l’orquestra txeca que ha captivat els auditoris europeus amb les seves interpretacions de música barroca, amb un programa sacre amb obres de Händel i Zelenka. Els belgues Vox Luminis recrearan un concert vespertí a l’església de Lübeck amb música vocal i instrumental de Buxtehude, l’organista que Johann Sebastian Bach admirava.
Robert BrufauDirector de L’Auditori
2019
_202
0
44
CAL
END
ARI D
E C
ON
CER
TS
BEETHOVEN: SIMFONIES 3 i 5 JORDI SAVALL - EL SO ORIGINAL
Dj 10 OCT. 2019 → 20 h Sala 1 Pau Casals
VOX LUMINIS: MÚSIQUES VESPERTINES ABENDMUSIK DE BUXTEHUDE
Dg 1 DES. 2019 → 19 h Sala 1 Pau Casals
HÄNDEL & FRIENDS CONCERT FAMILIAR
Ds 25 GEN. 2020 → 17 hDg 26 GEN. 2020 → 12.30 h
Sala 2 Oriol Martorell
LA FOGUERA DE LES VANITATS ENSEMBLE O VOS OMNES
Dt 4 FEBR. 2020 → 20 h Sala 2 Oriol Martorell
GRAINDELAVOIX MONSTERS OF EARLY MUSIC
Dj 6 FEBR. 2020 → 20 h Basílica de Santa Maria del Pi
EL GRAN TEATRO DEL MUNDO LA VIDA ES SUEÑO
Dg 9 FEBR. 2020 → 19 h Capella de Santa Àgata
JUSTIN TAYLOR PARE SOLER, SCARLATTI I LIGETI
Dt 11 FEBR. 2020 → 20 h Capella de Santa Àgata
SOLLAZZO ENSEMBLE PARLE QUI VEUT
Dj 13 FEBR. 2020 → 20 h Monestir de Sant Pau del Camp
LA REAL CÁMARA & MARÍA ESPADA CALDARA: SUBLIMITAT, ORDRE I PODER
Dg 16 FEBR. 2020 → 19 h Monestir de Sant Pau del Camp
FESTIVAL LLUMS D’ANTIGA
55
CAL
END
ARI D
E C
ON
CER
TS
JOVE CAPELLA REIAL DE CATALUNYA STABAT MATER
Dg 8 MARÇ 2020 → 19 h Sala 2 Oriol Martorell
PASSIÓ SEGONS SANT JOAN JORDI SAVALL - EL SO ORIGINAL
Dl 6 ABR. 2020 → 20 h Sala 1 Pau Casals
FRANCO FAGIOLI & IL POMO D’ORO. ÀRIES DE HÄNDEL I LEONARDO VINCI
Dg 19 ABR. 2020 → 19 h Sala 1 Pau Casals
DIXIT DOMINUS DE HÄNDEL VÁCLAV LUKS I COLLEGIUM 1704
Dg 17 MAIG 2020 → 19 h Sala 1 Pau Casals
BEETHOVEN: SIMFONIES 6 I 7 JORDI SAVALL - EL SO ORIGINAL
Dj 4 JUNY 2020 → 20 h Sala 1 Pau Casals
FESTIVAL BACHCELONADIÀLEG BACH/MENDELSSOHN
Dj 2 JUL. 2020 → 20 h Sala 2 Oriol Martorell
66
FESTIVAL BEETHOVEN250
L’Auditori presenta una temporada inspirada en l’inabastable llegat musical del geni alemany. La immensa obra de Beethoven parla a la humanitat en el seu conjunt, i L’Auditori, com a altaveu de la modernitat musical en una societat plural i com a casa de la música de tots i per a tots, troba en Beethoven una figura de referència a tots els nivells. També la seva sordesa ens interpel·la, fent-nos repensar el significat de l’art des del punt de vista perceptiu: què és la música si el creador de la novena simfonia no va sentir mai la seva obra? Això ens connecta també amb diversos col·lectius socials que perceben la realitat, i també l’art, des de perspectives diferents.
Al Festival Beethoven250, l’OBC presentarà gran part de la producció simfònica de Beethoven sota la direcció de Kazushi Ono, Jan Willem de Vriend i Rudolf Buchbinder, incloses les seves simfonies, el concert per a violí i orquestra, el triple concert per a violí, violoncel i piano, i la interpretació integral dels concerts per a piano i orquestra. Dins la temporada de Música Antiga Jordi Savall culminarà juntament amb Le Concert des Nations la interpretació de la integral de les simfonies de Beethoven, oferint-ne una interpretació amb criteris històrics que contrastarà amb la visió simfònica moderna de la producció beethoveniana per part de l’OBC. També podrem gaudir de l’òpera Fidelio en versió concert i de la participació especial del Quartet Casals en la temporada de l’OBC. D’altra banda, en el marc del cicle de cambra, podrem assistir a una insòlita Marató Beethoven, en què destacats artistes del nostre país ens oferiran 14 hores ininterrompudes d’obres de música de cambra del compositor alemany, que inclouran les interpretacions integrals de trios amb piano, de sonates per a violí i piano i de sonates per a violoncel i piano, amb artistes com el Trio Ludwig, Vera i Claudio Martínez Mehner, Miguel Colom, Arnau Tomàs o el Trio Fortuny.
A les Sampler Sèries es presentaran projectes concebuts entorn la figura de Beethoven: l’òpera Prisoners of the state de David Lang, basada en el llibret original de Fidelio - coencàrrec amb institucions tan rellevants com ara l’Orquestra Filharmònica de Nova York - , una obra estrena de l’artista sonora Christine Sun Kim - que pateix sordesa de naixement - presentada per l’Ensemble Contrechamps i 9BeetStretch, una instal·lació sonora en què l’artista escandinau Leif Inge alenteix la novena simfonia de Beethoven fins a 24 hores de durada. El Festival Beethoven250 també acollirà l’Orquestra Simfònica de la Ràdio de Baviera, dirigida per Mariss Jansons, qui interpretarà la segona simfonia, i el pianista Evgueni Kissin, qui presentarà un programa monogràfic de sonates i variacions de Beethoven.
77
10 D’OCTUBRE DE 2019
INTÈRPRETS:
Le Concert des Nations | Jakob Lehmann, concertino | Luca Guglielmi, assistent de direcció | Manfredo Kraemer, assistent del concertino | Acadèmia Beethoven 250 | Jordi Savall, direccióREPERTORI: Beethoven: Simfonia núm. 3 en Mi bemoll major, op. 55 “Heroica”; Simfonia núm. 5 en Do menor, op. 67
BEETHOVEN: SIMFONIES 3 I 5JORDI SAVALL - EL SO ORIGINAL
Jordi Savall va iniciar la temporada passada la interpretació de la integral de les simfonies de Beethoven per commemorar el 250 aniversari del naixement del compositor de Bonn. Després d’haver començat per les dues primeres simfonies, aquesta temporada en presentarà quatre més i la fita culminarà a principis de la temporada vinent amb la interpretació de la Novena. En el primer concert d’aquest any, Le concert des Nations, sota la direcció del seu funda-dor, reviurà amb tècniques i instruments d’època dues obres icòniques de la producció de Beethoven que també són dues pàgines clau en la història de la música: la Tercera i la Cinquena.
Savall torna a l’Heroica després d’haver-la enregistrat fa més de 25 anys (un disc reeditat per Alia Vox el 2016) en una lectura plena de contrastos que ex-plora sense concessions el dramatisme i la innovació de la partitura. Juntament amb la Tercera, sonarà la Cinquena, la simfonia que ha estat més interpretada i amb un dels inicis més famosos de tota la història. El destí truca a la porta en una cita musical imprescindible: tan històrica com propera, tan revolucionària com actual.
Jord
i Sav
all ©
Bar
bara
Rig
on
En c
ol·la
bora
ció
amb
la
Fun
daci
ó C
IMA
PREU
EN
TRAD
ES
12€
| 30€
| 45
€ | 6
0€ |
75€
CO
NC
ERT
INC
LÒS
ALS
AB
ON
AMEN
TS
Abon
amen
t 1
HO
RAR
I I S
ALA
Dj 1
0 →
20
h Sa
la 1
Pau
Cas
als
LA P
RÈV
IA: 1
9 h
Vox
Lum
inis
© D
avid
Sam
yn
1 DE DESEMBRE DE 2019
INTÈRPRETS:
Vox Luminis | Lionel Meunier, direccióREPERTORI:
Buxtehude: Gott Hilf mir, denn das Wasser geht mir bis in die Seele BuxWV 34; Befiehl dem Engel, dass er komm BuxWV 10; Jesu, meine Freude, BuxWV 60; Herzlich lieb habe ich dich, o Herr BuxWV 41; Jesu, meines Lebens Leben, BuxWV 62
PREU
EN
TRAD
ES
12€
| 15€
| 22
€ | 2
8€ |
32€
CO
NC
ERT
INC
LÒS
ALS
AB
ON
AMEN
TS
Abon
amen
t 1
HO
RAR
I I S
ALA
Dg
1 →
19
h Sa
la 1
Pau
Cas
als
VOX LUMINIS: MÚSIQUES VESPERTINESABENDMUSIK DE BUXTEHUDE
Durant el darrer terç del segle XVII, l’església de Santa Maria de la ciutat de Lübeck va comptar amb el millor organista del món: Dieterich Buxtehude. Fins a aquesta ciutat lliure del nord d’Alemanya hi van viatjar per admirar les seves habilitats amb l’instrument col·legues amb noms avui tan il·lustres com Händel o Bach. Buxtehude havia succeït Franz Tunder, que havia establert la celebració d’uns concerts vespertins aliens a la litúrgia, amb música d’orgue i algunes peces vocals. El nou organista va reorganitzar aquestes vetllades i les va programar al llarg dels cinc diumenges anteriors al Nadal. També va augmentar el número de músics participants, va escriure nova música i fins i tot va fer imprimir els llibres d’algunes de les peces interpretades. Vox Luminis reviu a L’Auditori un d’aquests concerts, incloses una sèrie de cantates que Buxtehude va compondre exclusivament per a aquests Abendmusiken. Lluny de la rutina d’escriure música per a la litúrgia de cada diumenge, l’organista va exhibir un renovat interès en la composició, amb una qualitat i una retòrica únics.
L
A P
RÈV
IA: 1
8 h
88
HÄNDEL & FRIENDS CONCERT FAMILIAR
T’imagines viatjar en el temps i en l’espai sense moure’t de la butaca? Navegar pels canals de la Venècia de Vivaldi, descobrir tots els racons del Versalles de Lluís XIV, o passejar pels carrers del Leipzig on va viure durant anys la família Bach....Al concert Handel & Friends podràs fer tot això i més de la mà de cinc músics especialistes en la interpretació amb instruments històrics.
Dalt de l’escenari t’hi esperen batalles musicals, embolics d’òpera bufa, històries d’amor, herois i escenes mitològiques. Una meravellosa aventura musical amb animacions que prenen vida, un clavecí ple de sorpreses, un baríton, dos violins barrocs i una viola de gamba. T’hi atreveixes?
© Il·
lust
raci
ó N
atal
ia Z
arat
iegu
i
25 DE GENER DE 2020 / 26 DE GENER DE 2020
INTÈRPRETS:
Adriana Alcaide, direcció musical | Juan Pablo Mendiola, direcció escènicaREPERTORI:
Una selecció d’obres de Bach, Vivaldi, Rameau, Händel, Purcell i Marais
PREU
EN
TRAD
ES
10€
Incl
òs e
n la
tem
pora
da d
e C
once
rts
Fam
iliar
s a
L’Au
dito
ri
A pa
rtir
de 5
any
s
HO
RAR
I I S
ALA
Ds
25 →
17
h D
g 26
→ 1
2.30
h
Sala
2 O
riol M
arto
rell
L
A PR
ÈVIA
: Dg
26 d
’11.
30h
a 12
h
9
FESTIVAL LLUMS D’ANTIGADel 4 al 16 de febrer 2020
Dues setmanes de concerts singulars amb artistes de primera línia en escenaris històrics de la ciutat de Barcelona, que posaran llum a partitures oblidades del passat.
Basí
lica
Sant
a M
aria
del
Pi
© M
ay Z
ircus
La segona edició del Festival Llums d’Antiga continua amb l’esperit d’apropar al públic repertoris i intèrprets que van més enllà de les sales de concerts. Emmarcat en el 250 aniversari del naixement de Ludwig van Beethoven, la seva figura és el punt de partida per explorar la idea de llibertat, personal i artística.
Sota el títol “Llibertat. Entre el caos i l’ordre” s’articula una programació que de nou s’escampa per la ciutat. Se celebraran concerts en espais històrics entre els quals hi figura per primera vegada el Monestir de Sant Pau del Camp.
Sentirem paisatges tan diversos com la Florència de finals del Quattrocento, la Versalles del Grand Siècle o la Barcelona del set-cents. Tindrem en escena mostres de poder de monarques i religiosos, òperes reials i lloances sagrades. Apareixeran monstres sortits de malsons i belles melodies oníriques. Veurem mecenes expulsats de la seva ciutat, papes que condemnen a mort, i fogueres que cremen i censuren. Escoltarem cants que dibuixen els gestos de l’amor sensual i sexual i textos que mediten sobre l’esperit humà. Veus que protesten i instruments que exploren la retòrica dels moviments repetitius de les màquines.
El Festival ens convida a endinsar-nos en el complex equilibri entre caos i ordre en la naturalesa humana i en les seves manifestacions artístiques, en un marc ideal per gaudir de la música i també per fer-nos aturar a reflexionar. En paraules de Goethe, “no s’adquireix coneixement sinó d’allò que s’estima, i com més profund i complet hagi de ser el coneixement, tant més intens, fort i viu haurà de ser l’amor, o més aviat la passió.”
Apropeu-vos a les llums del Festival.
1111
FEST
IVAL
LLU
MS
D’A
NTI
GA
1212
4 DE FEBRER DE 2020
INTÈRPRETS:
O Vos Omnes | Xavier Pastrana, direcció | Iban Beltran, direcció escènicaREPERTORI:
Cants de carnaval i laudes d’H. Isaac, Lorenzo de Mèdici, G. Savonarola, F.Cioni. Música de W. Byrd i O. di Lasso a partir de la meditació sobre el salm 50 de G. Savonarola. J. Desprez: In te domine speravi
LA FOGUERA DE LES VANITATS ENSEMBLE O VOS OMNES
L’Ensemble O Vos Omnes presenta al primer concert del festival Llums d’Antiga un abans i un després del monjo dominic Girolamo Savonarola a la Florència dels Mèdici. Des de l’església de Sant Marc, Savonarola va predicar amb vehemència i va criticar durament la corrupció dels governants, el luxe dels rics i els pecats de l’Església.
La Florència d’abans de l’arribada del monjo era una ciutat on les músiques per als carnavals i els cants més descarats i atrevits eren part indispensable de les festes als palaus florentins. Amb la rígida doctrina de Savonarola i la seva in-fluència, a Florència es van prohibir totes aquestes manifestacions festives i les cançons van ser substituïdes per laudes i motets de contingut religiós.
El seu poder va acabar amb els Mèdici, tal i com es va representar a La fogue-ra de les vanitats, on es van cremar vestits i maquillatge, miralls i pintures, llibres, partitures i instruments. Finalment, el monjo va atacar el Papa Alexandre VI i en la lluita contra els Borja va trobar la seva fi: va rebre l’excomunió, va ser torturat i condemnat a mort, víctima del mateix foc que havia atiat.
PREU
EN
TRAD
ES
28€
CO
NC
ERT
INC
LÒS
ALS
AB
ON
AMEN
TS
Abon
amen
t 2
HO
RA
RI
I S
ALA
Dt 4
→ 2
0 h
Sala
2 O
riol M
arto
rell
FES
TIVA
L LL
UM
S D
’AN
TIG
A
L
A P
RÈV
IA: 1
9 h
Ense
mbl
e O
Vos
Om
nes
13
6 DE FEBRER DE 2020
INTÈRPRETS:
Graindelavoix | Björn Schmelzer, direccióREPERTORI:
Obres de Guillaume de Machaut, Solage, Alexander Agricola, Antoine Brumel, Nicolas Gombert, Cipriano de Rore i Carlo Gesualdo
13
Gra
inde
lavo
ix ©
Koe
nBro
os
GRAINDELAVOIXMONSTERS OF EARLY MUSIC
A principis del segle XIX, l’escriptor i crític musical E.T.A. Hoffmann va parlar de com l’art de Beethoven va obrir la música a “allò monstruós i incommensurable”. Per descriure més clarament com el compositor alemany havia transformat la manera d’escriure música i per definir aquesta “monstruositat”, Hoffmann va establir una comparació amb les obres d’artistes plàstics de finals del segle XV i principis del XVII, com Bosch, Brueghel i Callot.
En l’imaginari del crític musical, els compositors de la mateixa època no eren comparables ja que la música d’aquell temps era d’una austeritat i un equili-bri totalment oposats als pintors esmentats, i també a Beethoven. Graindelavoix posa en dubte aquesta idea d’una manera radical i contundent, fent sonar les músiques de compositors com Guillaume de Machaut, Solage, Alexander Agricola, Antoine Brumel, Nicolas Gombert, Cipriano De Rore, Carlo Gesualdo i d’altres menys coneguts.
Tots ells conformen una munió de monstres de l’art musical, d’entre finals de l’edat mitjana i el naixement de la polifonia renaixentista, que de ben segur no deixarien indiferent el públic del segle XIX com tampoc ho faran amb el del XXI.
PREU
EN
TRAD
ES
28€
CO
NC
ERT
INC
LÒS
ALS
AB
ON
AMEN
TS
Abon
amen
t 2
HO
RAR
I I S
ALA
Dj 6
→ 2
0 h
Basí
lica
de S
anta
Mar
ia d
el P
i
FES
TIVA
L LL
UM
S D
’AN
TIG
A
1414
9 DE FEBRER DE 2020
INTÈRPRETS:
Coline Ormond, violí barroc | Miriam Jorde Hompanera, oboè barroc | Johanna Bartz, flauta travessera | Bruno Hurtado Gosalvez, violó | Jadran Duncumb, tiorba | Julio Caballero Pérez, claveREPERTORI:
Transcripcions d’àries i fragments d’òperes franceses de Lully, Marais, A. Campra, M.A. Charpentier
EL GRAN TEATRO DEL MUNDOLA VIDA ES SUEÑO
En aquest concert, El Gran Teatro del Mundo explora els paral·lelismes i les diferèn-cies entre la literatura del Siglo de Oro espanyol i l’òpera del Grand Siècle francès. Per fer-ho, el programa proposa la reconstrucció d’una petita òpera francesa que s’articula seguint els models de les tragédies lyriques. Aquesta nova versió reuneix músiques dels francesos André Campra, Marc-Antoine Charpentier, Jean-Baptiste Lully i Marin Marais. Quant a l’argument, ressegueix el monòleg de Segismundo al final del primer acte de La vida es sueño de Calderón de la Barca, tot confrontant el seu discurs amb les temàtiques franceses i l’exploració de l’ambient oníric dels sons. En cada acte de l’òpera hi trobem diferents significats que el barroc ha trobat en el son: des del simple estat de descans fins a la metàfora mística de la trobada de la vida amb la mort, passant pels somnis i els malsons. I com a epíleg, el semidéu Orfeu baixant als inferns fa reflexionar l’oient sobre el despertar com la fi d’una il·lusió. O, com diu Segismundo: “Toda vida es sueño, y los sueños, sueños son.”
PREU
EN
TRAD
ES
28€
CO
NC
ERT
INC
LÒS
ALS
AB
ON
AMEN
TS
Abon
amen
t 2
HO
RA
RI
I S
ALA
Dg
9 →
19
h C
apel
la d
e Sa
nta
Àgat
a
FES
TIVA
L LL
UM
S D
’AN
TIG
A
El G
ran
Teat
ro d
el M
undo
15
11 DE FEBRER DE 2020
INTÈRPRETS:
Justin Taylor, clavicèmbalREPERTORI:
D. Scarlatti: Sonata en Re menor, K 32, Ària; Sonata en Re menor, K 18, Presto | Pare A. Soler: Sonata 25 en Re menor, Andante | D. Scarlatti: Sonata en Si menor, K 27, Allegro; Sonata en La major, K 208, Adagio e cantabile; Sonata en Do menor, K 115; Allegro | G. Ligeti: Passacaglia Ungherese; | Pare A. Soler: Sonata 90 en Fa sostingut major | G. Ligeti: Continuum | D. Scarlatti: Sonata en Re menor, K 213, Andante | Sonata en Fa menor, K 239, Allegro | Sonata en Fa menor, K 519, Allegro Assai | Pare A. Soler: Fandango
15
Just
in T
aylo
r © JB
Mill
ot
JUSTIN TAYLOR PARE SOLER, SCARLATTI I LIGETI
Després del seu èxit, Justin Taylor torna al Festival Llums d’Antiga amb una pro-posta musical sense prejudicis, un programa que reivindica el clavicèmbal com a instrument solista amb un repertori que va més enllà dels habituals segles XVII i XVIII. Si la temporada passada va demostrar, amb la música de la famí-lia Forqueray, per què va ser el guanyador de la prestigiosa International Musica Antiqua Harpsichord Competition de Bruges, en aquesta nova cita eixampla l’horitzó del seu instrument. Taylor posa en escena un concert amb obres de Domenico Scarlatti, el Pare Antoni Soler i György Ligeti. La música dels segles XVIII i XX es dóna la mà i dialoga, de vegades contraposant-se i en altres moments complementant-se.
El repte és tècnic i és musical, però la interpretació del jove clavecinista no només fa conversar les obres, sinó que les il·lumina, descobreix propostes estèti-ques i mostra recursos compositius sorprenentment familiars entre compositors tan llunyans en el temps com Scarlatti i Ligeti. Com els grans intèrprets al llarg de tota la història del clavicèmbal, Taylor explora i ofereix als nous creadors les pos-sibilitats expressives i mecàniques d’un instrument del segle XXI, que es passeja igualment entre sonates, passacaglia, continua i fandangos.
PREU
EN
TRAD
ES
28€
CO
NC
ERT
INC
LÒS
ALS
AB
ON
AMEN
TS
Abon
amen
t 2
HO
RAR
I I S
ALA
Dt 1
1 →
20
h C
apel
la d
e Sa
nta
Àgat
a
FES
TIVA
L LL
UM
S D
’AN
TIG
A
SOLLAZZO ENSEMBLEPARLE QUI VEUT
El Sollazzo Ensemble presenta en aquest concert un conjunt de cançons moralit-zants de finals de l’Edat Mitjana que van enregistrar (Linn Records, 2017) i que els ha valgut nombrosos premis, com el Diapason d’Or 2018. Parle qui veut (Parla qui vol), que és el títol d’una cançó medieval anònima, dóna nom a un programa que presenta textos d’una vigència sorprenent.
Fa 600 anys els poetes i els músics ja reflexionaven cantant al voltant de la naturalesa humana i d’una manera especial sobre el pensament crític i la impor-tància de les arts. Els músics actuals posen veu a unes composicions medievals d’autors francesos i italians com Andrea da Firenze, Johannes Ciconia, Francesco Landini, Niccolò da Perugia, Paolo da Firenze o Solage. D’una modernitat sorpre-nent, l’amor cortès és ple de frases amb doble sentit.
La protesta, la ironia i l’humor agredolç esquitxen aquestes cançons del segle XIV que fan riure i reflexionar a parts iguals. En ocasions fan pensar que, com diu Niccolò da Perugia “Il megli’ è pur tacere” (El millor és callar). O potser no.
13 DE FEBER DE 2020
INTÈRPRETS:
Yukie Sato, soprano | Perrine Devillers, soprano | Vivien Simon, tenor | Sophia Danilevskaia, fiddle | Vincent Kibildis, arpa | Anna Danilevskaia, fiddle i direcció artísticaREPERTORI:
Repertori d’Ars Nova francès i italià i músiques d’A. da Firenze, J. Ciconia, P. da Firenze i Solage
PREU
EN
TRAD
ES
28€
CO
NC
ERT
INC
LÒS
ALS
AB
ON
AMEN
TS
Abon
amen
t 2
HO
RA
RI
I S
ALA
Dj 1
3 →
20
h M
ones
tir d
e Sa
nt P
au d
el C
amp
1616
FES
TIVA
L LL
UM
S D
’AN
TIG
A
Solla
zzo
Ense
mbl
e
16 DE FEBRER DE 2020
INTÈRPRETS:
La Real Cámara | María Espada, soprano | Emilio Moreno, violí i direccióREPERTORI:
Àries i peces instrumentals extretes d’A. Caldara Il più bel nome (Barcelona 1708), Il nome più glorioso (Barcelona 1709), L’Atenaide (Barcelona 1709), Scipione nelle Spagne (Viena 1722), Don Chisciotte in corte della Duchessa (Viena 1727) i Sancio Panza governatore de l’Isola Barattaria (Viena 1733)
LA REAL CÁMARA & MARÍA ESPADA CALDARA: SUBLIMITAT, ORDRE I PODER
El compositor italià Antonio Caldara es va establir durant alguns mesos a Barcelona, pels volts de l’any 1708, com a compositor de cambra de l’Arxi-duc Carles. L’aspirant a la corona hispànica feia pocs anys que havia arribat a Barcelona, on també hi havia fet traslladar la seva futura esposa i tot un seguici reial on no hi faltaven compositors i cantants, instrumentistes, pintors i arquitec-tes, per posar en escena un espectacle que era nou a la ciutat: l’òpera. Així, sobre Caldara recau la fita d’haver escrit la primera òpera estrenada a l’Estat espanyol, en plena guerra de successió.
A prop del Palau Reial, la Llotja de Barcelona va acollir aquesta primera òpera, a més d’altres espectacles similars del gust de la cort austríaca. La Real Cámara, dirigida per Emilio Moreno i amb María Espada com a solista, celebra el 350 aniversari del compositor italià interpretant àries i números instrumentals de les òperes Il più Bel Nome (Barcelona, 1708), Il Nome più Glorioso (Barcelona, 1709), L’Atenaide (Barcelona, 1709) Scipione nelle Spagne (Viena, 1722), Don Chisciotte in corte della Duchessa (Viena, 1727) i Sancio Panza governatore de l’Isola Barattaria (Viena, 1733).
PREU
EN
TRAD
ES
28€
CO
NC
ERT
INC
LÒS
ALS
AB
ON
AMEN
TS
Abon
amen
t 2
HO
RA
RI
I S
ALA
Dg
16 →
19
h M
ones
tir d
e Sa
nt P
au d
el C
amp
17
FES
TIVA
L LL
UM
S D
’AN
TIG
A
La R
eal C
ámar
a &
Mar
ía E
spad
a ©
Em
ilio
Mor
eno
1818
JOVE CAPELLA REIAL DE CATALUNYASTABAT MATER
La Jove Capella Reial de Catalunya és una iniciativa de Jordi Savall i Lluís Vilamajó que neix amb la intenció de promocionar una nova formació vocal professional per oferir un repertori musical amb les veus de joves cantants.
La Jove Capella Reial de Catalunya torna a L’Auditori per presentar-hi obres al voltant de la Mare de Déu de dos dels més grans compositors del segle XVI: l’avilès Tomás Luis de Victoria i el romà Giovanni Pierluigi da Palestrina. Tot i que els dos músics van coincidir en el temps i en l’espai (i fins i tot durant molt de temps es va apuntar que el primer havia estat alumne del segon), les seves obres si bé són semblants en l’estil, són ben diferents en l’estètica i els recursos expressius, gai-rebé contraposats, amb un desbordant Victoria i un molt més mesurat Palestrina.
Sota el títol de Stabat Mater, les diferents peces del repertori inclouen cants de lloança a la Verge Maria (Victoria, Quam pulchri sunt) i a Jesús (Victoria, Pange Lingua) i motets que ressegueixen els diferents moments vitals de Maria: des que coneix que esdevindrà la mare del Messies (Victoria, Ne timeas Maria) fins a la cru-cifixió i enterrament del seu fill (Victoria, Sepulto domino) i el dolorós lament de la mare que dóna el títol al concert (Palestrina, Stabat Mater).
8 DE MARÇ DE 2020
INTÈRPRETS:
Jove Capella Reial de Catalunya | Lluís Vilamajó, direccióREPERTORI:
Palestrina: Magnificat anima mea Dominum | Victoria: Ne timeas, Maria; O magnum mysterium; Jesu dulcis memoria; Vere languores nostros | Palestrina: Stabat Mater | Victoria: Sepulto Domino; Pange lingua; Quam pulchri sunt | Palestrina: Ave Maris stella
PREU
EN
TRAD
ES
28€
HO
RA
RI
I S
ALA
Dg
8 →
19
h Sa
la 2
Orio
l Mar
tore
ll
FES
TIVA
L EM
ERG
ENTS
BA
RC
ELO
NA
L
A P
RÈV
IA: 1
8 h
En c
ol·la
bora
ció
amb
la
Fun
daci
ó C
IMA
Jove
Cap
ella
Rei
al d
e C
atal
unya
© A
. Bofi
ll
1919
6 D’ABRIL DE 2020
INTÈRPRETS:
Evangelista: Simon Bode, tenor | Jesús: Thomas Stimmel, baix | Laila Salome Fischer, soprano | Terry Wey, contratenor | Dávid Szigetvári, tenor | Konstantin Wolff, baix | La Capella Reial de Catalunya | Lluís Vilamajó, preparació del conjunt vocal | Le Concert des Nations | Manfredo Kraemer, concertino | Jordi Savall, direccióREPERTORI:
Bach: Passió segons sant Joan, BWV 245
PASSIÓ SEGONS SANT JOAN JORDI SAVALL - EL SO ORIGINAL
Tot i que només se’n conserven completes dues, Bach va escriure almenys cinc passions. La temporada passada, Jordi Savall va oferir la més coneguda, La Passió segons sant Mateu, l’obra que va marcar la recuperació de la música de Bach arran de la reestrena de Mendelssohn, el 1829. Aquesta temporada presenta la més antiga de les dues passions conservades íntegrament: La Passió segons sant Joan. El caràcter del text de Joan és notablement diferent del de Marc, i la traducció musical de Bach, també: la narració és més breu i directa. Es va estrenar el 1724 a l’església de Sant Nicolau de Leipzig, amb un desplegament musical extraordinari.
Tanmateix, la partitura està sempre al servei de la paraula, que és l’element central de l’obra. En efecte, l’evangelista i Jesús tenen un univers sonor ben di-ferenciat pel que fa a l’acompanyament. En números particularment destacats, Bach va incloure també sonoritats inusuals a l’orquestra, com la viola da gamba o el llaüt, a més de l’habitual expressivitat retòrica en la construcció de les melodies i harmonies del músic-poeta, com el va definir Albert Schweitzer.
Jord
i Sav
all ©
Ton
i Peñ
arro
ya
PREU
EN
TRAD
ES
12€
| 30€
| 45
€ | 6
0€ |
75€
CO
NC
ERT
INC
LÒS
ALS
AB
ON
AMEN
TS
Abon
amen
t 1
HO
RA
RI
I S
ALA
Dl 6
→ 2
0 h
Sala
1 P
au C
asal
s
En c
ol·la
bora
ció
amb
la
Fun
daci
ó C
IMA
Fran
co F
agio
li ©
Julia
n La
idig
19 D’ABRIL DE 2020
INTÈRPRETS:
Il Pomo D’oro | Zefira Valova, primer violí i direcció | Franco Fagioli, contratenorREPERTORI:
F. Durante: Concert per a cordes núm.2 en Sol menor | Vinci: Ove corri?…Sorge talora fosca l’aurora; Più non so finger sdegni (Il Trionfo di Camilla) | Hasse: Simfonia núm. 6 en Sol menor, op. 5 | Vinci: Gelido in ogni vena (Siroe); Nave altera (Gismondo) | Händel: Se potessero i sospiri miei (Imeneo); Sento brillar nel sen (Il Pastor Fido) | Durante: Concerto per a cordes núm.1 en Fa menor | Händel: Cara Sposa (Rinaldo) | N.Fiorenza: Concert per a tres violins en Sol major | Händel: Crude Furie (Serse)
FRANCO FAGIOLI & IL POMO D’OROÀRIES DE HÄNDEL I LEONARDO VINCI
El conjunt Il Pomo d’Oro, fundat per l’italià Riccardo Minasi, és probablement un dels conjunts de música antiga més interessats en la recuperació del repertori dels cantants castrats del barroc. Així ho demostra una discografia plena de col·la-boracions amb els contratenors actuals més destacats, com Max Emanuel Cenčić, Jakub Józef Orliński, Xavier Sabata o Vince Yi, entre d’altres.
Si el segle XVIII va ser el temps dels castrati, des de fa unes dècades és el moment dels contratenors que, gràcies a la seva impecable tècnica vocal, han recuperat no només una pràctica desapareguda feia segles sinó un repertori acla-mat per la seva espectacularitat. Entre aquests cantants de tècnica irrefutable i musicalitat aclaparadora hi ha l’argentí Franco Fagioli, solista habitual d’Il Pomo d’Oro. Junts han explorat les pàgines més virtuoses i també les més emotives que Händel i Vinci van dedicar als castrats. Tots dos compositors van gaudir d’un gran èxit a l’òpera i van escriure per als millors cantants de l’època. Mentre que Händel va triomfar als escenaris de Londres, Vinci va gaudir de l’èxit a Nàpols, un altre dels grans centres operístics del barroc. Tot preparat per gaudir d’una nit a l’òpera.
PREU
EN
TRAD
ES
12€
| 25€
| 32
€ | 4
5€ |
55€
CO
NC
ERT
INC
LÒS
ALS
AB
ON
AMEN
TS
Abon
amen
t 1
HO
RA
RI
I S
ALA
Dg
19 →
19
h Sa
la 1
Pau
Cas
als
L
A P
RÈV
IA: 1
8 h
2020
PREU
EN
TRAD
ES
12€
| 22€
| 28
€ | 3
8€ |
45€
CO
NC
ERT
INC
LÒS
ALS
AB
ON
AMEN
TS
Abon
amen
t 1
HO
RA
RI
I S
ALA
Dg
17 →
19
hSa
la 1
Pau
Cas
als
17 DE MAIG DE 2020
INTÈRPRETS:
Hana Blažíková, soprano | Kamila Mazalová, Aneta Petrasová, alto | Václav Čížek, tenor | Tomáš Šelc, Tomáš Král, baixos | Collegium 1704 | Collegium Vocale 1704 | Václav Luks, directorREPERTORI:
J.D. Zelenka: Missa 1724 | Händel: Dixit Dominus HWV 232
Václ
av L
uks
i Col
legi
um V
ocal
e 17
04 ©
Pet
ra H
ajsk
á
DIXIT DOMINUS DE HÄNDELVÁCLAV LUKS I COLLEGIUM 1704
“Durant l’assaig, es va apropar al faristol del director Václav Luks un home gran de cabells blancs –Sir Eliot Gardiner–, i a l’instant les càmeres i els mòbils dels músics es van posar en alerta. Si el nom no us diu res, imagineu-vos que al mig de l’entrenament de l’Sparta de Praga apareix Pep Guardiola.” Així relatava un dels cantants del Collegium 1704 la trobada entre el seu director i Sir Eliot Gardiner al Festival de Salzburg de 2016.
La fotografia de Gardiner saludant el director txec va esdevenir la imatge que confirmava com un grup de cambra de quan Luks encara era un estudiant s’havia transformat en una de les orquestres especialitzades en el període barroc més destacades del moment. Així, després d’haver fet una carrera immensa per les principals sales europees assolint un enorme èxit tant de públic com de crítica, Collegium 1704 debuta a Barcelona.
Aquest concert reuneix el barroc alemany i bohemi, les seves especialitats. Ens oferiran el dramàtic i virtuós Dixit dominus, escrit per un joveníssim Händel durant el seu viatge a Itàlia, i la recuperació de la Missa 1724 de Jan Dismas Zelenka, el compositor bohemi que abandera el projecte de Luks.
L
A P
RÈV
IA: 1
8 h
21
En c
ol·la
bora
ció
amb
la
Fun
daci
ó C
IMA
PREU
EN
TRAD
ES
12€
| 30€
| 45
€ | 6
0€ |
75€
HO
RA
RI
I S
ALA
Dj 4
→ 2
0 h
Sala
1 P
au C
asal
s
Jord
i Sav
all ©
Ton
i Peñ
arro
ya
4 DE JUNY DE 2020
INTÈRPRETS:
Le Concert des Nations | Anita Mitterer, concertino | Luca Guglielmi, assistent de direcció | Manfredo Kraemer, assistent del concertino | Acadèmia Beethoven 250 | Jordi Savall, direccióREPERTORI:
Beethoven: Simfonia núm. 6 en Fa major, op. 68 “Pastoral”; Simfonia núm. 7 en La major, op. 92
BEETHOVEN: SIMFONIES 6 I 7JORDI SAVALL - EL SO ORIGINAL
Aquesta és la segona de les cites de la temporada de Jordi Savall amb Beethoven. Continuant amb la integral de les simfonies per commemorar el 250 aniversari del naixement del músic alemany, Le Concert des Nations, sota la direcció del mestre Savall, presenta dues simfonies beethovenianes més.
En aquesta ocasió, la Sisena (coneguda com a Pastoral) i la Setena (que Wagner va anomenar ”l’apoteosi de la dansa”). En realitat, Beethoven la Pastoral la va titular, en la seva estrena, “Records de la vida campestre”. Efectivament, és una obra que deixa enrere la forma tradicional de la simfonia clàssica i conté un programa extramusical que presenta un paisatge que, en paraules de Berlioz, “podria estar dissenyat per Poussin i dibuixat per Michelangelo”.
Escrita pocs anys més tard, molts també van voler-hi trobar a la Setena algun significat més enllà de la música: Schumann va imaginar un casament mentre que un crític va opinar que Beethoven havia begut massa quan l’escrivia. L’escriptor Romain Rolland va respondre que certament Beethoven estava ebri, però “de poesia i de geni”.
2222
2 DE JULIOL DE 2020
INTÈRPRETS:
Solistes Beca Bach-Fundació Salvat | Cor BZM (Marc Díaz, preparació) | BACHCELONA Consort | Alexis Aguado, concertino | Daniel Tarrida, orgue | Lluís Vilamajó, directorREPERTORI:
Bach: Verleih uns Frieden gnädiglich, BWV 126.6 | Mendelssohn: Verleih uns Frieden gnädiglich, MWV A 11 | Bach: Christe, du Lamm Gottes, BWV 23.4 | Mendelssohn: Christe, du Lamm Gottes, MWV A 5 | Mendelssohn: Wer nur den lieben Gott läßt walten, MWV A 7 | Bach: Wer nur den lieben Gott läßt walten, BWV 93
Fest
ival
Bac
hcel
ona
© F
rede
ric H
erná
ndez
FESTIVAL BACHCELONADIÀLEG BACH/MENDELSSOHN
L’interès per les músiques del passat no és un fenomen nou. A finals de la dècada de 1770, a Londres es van celebrar els primers Concerts of Ancient Music. El sig-nificat de música antiga era literal: un dels requisits imprescindibles per incloure una obra en el repertori era que la partitura tingués més de 20 anys, és a dir que ja hagués passat de moda. En aquell temps, compositors com Mozart i Beethoven ja s’hi havien interessat i havien actualitzat al gust de l’època algunes obres d’au-tors antics com Bach i Händel. Més tard ho farien altres músics com Schumann o, sobretot, Felix Mendelssohn, que va reestrenar La passió segons sant Mateu i va produir un punt d’inflexió en la recepció de la música de Bach.
El projecte Bach Zum Mitsingen proposa un concert on s’explora la relació de Mendelssohn amb Bach, confrontant textos musicats paral·lelament pels dos compositors. Unes paraules que fan dialogar les partitures dels dos músics i que mostren el profund coneixement i la notable influència de l’estil de Bach en les notes de Mendelssohn.
En c
ol·la
bora
ció
amb
la
Fun
daci
ó S
ALVA
T
i la
Fund
ació
BZM
PREU
EN
TRAD
ES
20€
HO
RA
RI
I S
ALA
Dj 2
→ 2
0 h
Sala
2 O
riol M
arto
rell
23
2424
ZONA 1200€
ZONA 2160€
ZONA 3120€
ZONA 490€
CONCERT DATA
BEETHOVEN: SIMFONIES 3 I 5JORDI SAVALL - EL SO ORIGINAL
10|OCT|19
VOX LUMINIS: MÚSIQUES VESPERTINESABENDMUSIK DE BUXTEHUDE
1|DES|19
PASSIÓ SEGONS SANT JOAN JORDI SAVALL - EL SO ORIGINAL
6|ABR|20
FRANCO FAGIOLI & IL POMO D’OROÀRIES DE HÄNDEL I LEONARDO VINCI
19|ABR|20
DIXIT DOMINUS DE HÄNDELVÁCLAV LUKS I COLLEGIUM 1704
17|MAIG|20
ABONAMENT ANTIGA 1
AB
ON
AM
ENTS
40 % DE DESCOMPTE AL CONCERT DE JORDI SAVALL “BEETHOVEN: SIMFONIES 6 I 7” SI COMPRES UN ABONAMENT
Abonaments a la venda a partir del 2 de maig a les taquilles de L’Auditori i a www.auditori.cat
2525
L’abonament dels esperits lliures i que volen triar. Màxima flexibilitat per confeccionar-te la teva selecció a mida.
ABONAMENT A LA CARTA
a partir de 6 concerts → 15% d e d esc ompte
PREU ÚNIC 85€
CONCERT DATA
LA FOGUERA DE LES VANITATS ENSEMBLE O VOS OMNES
4|FEBR|20
GRAINDELAVOIXMONSTERS OF EARLY MUSIC
6|FEBR|20
EL GRAN TEATRO DEL MUNDOLA VIDA ES SUEÑO
9|FEBR|20
JUSTIN TAYLOR PARE SOLER, SCARLATTI I LIGETI
11|FEBR|20
SOLLAZZO ENSEMBLEPARLE QUI VEUT
13|FEBR|20
LA REAL CÁMARA & MARÍA ESPADA CALDARA: SUBLIMITAT, ORDRE I PODER
16|FEBR|20
ABONAMENT 2 FESTIVAL LLUMS D’ANTIGA
AB
ON
AM
ENTS
26
PREUS ESPECIALS
· 50% DE DESCOMPTE per a menors de 35 anys i estudiants de música
· 50% DE DESCOMPTE si ets una família amb un fill o filla amb discapacitat
i ho acredites a taquilles quan recullis les entrades
(Aplicable fins a 4 membres de la família)
· DESCOMPTES A PARTIR DEL 20% per a famílies monoparentals, nombroses,
d’acollida, persones amb discapacitat i persones en situació d’atur
· PREUS REDUÏTS per associacions, centres i serveis socials que treballen
amb persones en situació de vulnerabilitat a través del programa Apropa Cultura
· Per reserves de grups de més de 10 persones, contactar amb
reserves@auditori.cat
VENDA D'ENTRADES INDIVIDUALSA PARTIR DEL 9 DE MAIG, 10h (A TAQUILLES I PER INTERNET).
Taquilles de L'Auditori (de dt a ds de 17 h a 21 h)
www.auditori.cat
2626
VEN
DA
D’E
NTR
AD
ES IN
DIV
IDU
ALS
2727
MAP
A D
E SA
LA
ZONA 1Platea Central1r Amfiteatre
ZONA 2Platea lateralLateral 1r pis (zona A)Llotges d’amfiteatre 1-22n amfiteatre f. 1-2
ZONA 3Llotges d’amfiteatre 3-102n amfiteatre f. 3-17
ZONA 4Lateral 1r pis (zona B)Lateral escena
ZONA 5Llotges d’amfiteatre 11-16
Les prèvies us ofereixen la possibilitat d’aprofundir en tot allò que envolta les obres del repertori, els seus compositors i el context en què van ser escrites. Una hora abans del concert i a través de xerrades divulgatives de la mà d’especialistes, de converses amb els intèrprets, entrevistes amb solistes, directors i compositors, us oferim la possibilitat de gaudir de l’experiència de conèixer de ben a prop els protagonistes de la vetllada.
Ens hi acompanyeu?
LA PRÈVIA
Dijous 10 d’octubre de 2019 → 19 h
BEETHOVEN: SIMFONIES 3 I 5 JORDI SAVALL - EL SO ORIGINAL
Diumenge 1 de desembre de 2019 → 18 h
VOX LUMINIS: MÚSIQUES VESPERTINES ABENDMUSIK DE BUXTEHUDE
Dimarts 4 de febrer de 2020 → 19 h
LA FOGUERA DE LES VANITATS ENSEMBLE O VOS OMNES
Diumenge 8 de març de 2020 → 18 h
JOVE CAPELLA REIAL DE CATALUNYA STABAT MATER
Diumenge 19 d’abril de 2020 → 18 h
FRANCO FAGIOLI & IL POMO D’ORO ÀRIES DE HÄNDEL I LEONARDO VINCI
Diumenge 17 de maig de 2020 → 18 h
DIXIT DOMINUS DE HÄNDEL VÁCLAV LUKS I COLLEGIUM 1704
*totes les xerrades són gratuïtes amb l’entrada del concert. Aforament limitat.
2828
a u d i t o r i . c a t
* Aforament limitat. E
ntrades subjectes a disponibilitat.
Recollida d’entrades 48h abans de cada concert.
Vàlid per a tots els concerts de programació pròpia de L’Auditori.
Si tens menys
de 25 anys
ja no tens excusa!
Informa’t a:
auditori.cat i obc.cat
300CONCERTS
X50€ *
TARIFA
PLANA
25
L'AUDITORI A PROP TEU!Si necessites informació, tens dubtes sobre la programació o simplement vols donar-nos la teva opinió sobre l’activitat de L’Auditori i l’Orquestra, posa’t en contacte amb nosaltres:
auditori.cat Telf. Abonat93 247 93 07 Dl a Dv de 9 a 15 hTelf. Informació93 247 93 00 Dl a Ds de 9 a 21 h
Lepant, 150 Barcelona
Tramvia: Línia T4 (Auditori/ Teatre Nacional)Metro: Marina (Línia 1); Monumental (Línia 2); Bogatell (Línia 4)Autobús: (Línies 6, 7, 54, 62,92, V21,
H12 – Nocturns (N0, N2, N3, N7, N11)
Tren: Arc de Triomf. Rodalies R1, R3, R4. Clot . Rodalies R2
Bicicleta: Aparcament de bicicletes davant de L’Auditori. Bicing: Estació c. Padilla, 151
COM COMPRAR ENTRADES→ A LES TAQUILLES DE L’AUDITORI
De dimarts a divendres de 17 a 21 h, i dissabtes de 10 a 13 h i de 17 a 21 h
→ A LA NOSTRA PÀGINA WEB
ATENCIÓ ESPECIAL
L’Auditori és un espai sense barreres. El personal de sala us ajudarà en cas que necessiteu atenció especial. Només heu de trucar al 932 479 300 en el moment d’adquirir les entrades.
APARCAMENT A PREU REDUÏT
Els aparcaments més próxims i amb preu reduït són:
· Pl. de les Arts. B:SM (Padilla, 159), fins a 5 h màxim → 6,15€
· Els Encants (entrada por Castillejos), fins a 5 h màxim → 6,15€
P TAMBÉ US PROPOSEM DESCOBRIR
Dimarts, dimecres i divendres, de 10 h a 18 hDijous, de 10 a 21 h Dissabtes i diumenges, de 10 h a 19 h. Dilluns tancat
Entrada: 6€. Reduïda: 4,5€ Gratuïta: Per als abonats de l’OBC. Per a tothom el primer diumenge de
cada mes i tots els diumenges a partir de les 15 h.
Si tens entrada per un concert de L’Auditori també pots visitar el museu gratis.
Consulteu:www.barcelona.cat/museumusica
30
INFO
RMAC
IÓ D
’IN
TERÈ
S
Cap al futur amb la música.
32
DONEN SUPORT AL MESTRE KAZUSHI ONO
L'AUDITORI ÉS UN CONSORCI DE
DONEN SUPORT A L’AUDITORI I L’OBC
DONEM LES GRÀCIES A LES EMPRESES I LES INSTITUCIONS QUE AMB EL SEU SUPORT FAN POSSIBLES ELS PROJECTES I ACTIVITATS DE L’AUDITORI.
3232
PATR
OC
INAD
ORS
33
PRINCIPALS MITJANS PATROCINADORS DE L’AUDITORI
MITJANS PATROCINADORS
COL·LABOREN
33
PATR
OC
INAD
ORS
34
auditoribarcelona
lauditoribarcelona#lauditori
#antiga
auditoribarcelona
L’Auditori Barcelona
Mitjans patrocinadorsL’Auditori és un consorci de
a u d i t o r i . c a to b c . c a t
L’Auditori de BarcelonaLepant 15008013 Barcelona
93 247 93 00 info@auditori.cat
@lauditori#lauditori
#antiga
Imat
ges
Tem
pora
da 2
019_
2020
© B
otàn
ica
del s
o Pe
reja
ume