Date post: | 03-Nov-2015 |
Category: |
Documents |
Upload: | elgallinerofmcom |
View: | 49 times |
Download: | 0 times |
Despus de un accidente, Hiplito Jarama, un dentista de merecida fama, suea ex-traos personajes que predicen el futuro. En uno de estos sueos aparece Laura, su mujer, besndose con un protsico dental. Hiplito, a partir de ese momento, tendr un solo objetivo: comprobar si este presagio, como los anteriores, se cumple en la realidad.
Una comedia desternillante y sorprendente El primer xito de Jordi Galcern, autor de El Metodo Gronhlm
Teatro del Temple celebra con DAKOTA, su 20 aniversario
Istripu baten ondoren, Hipolito Jaramak, arrakasta ondo merezia zuen dentista bat, etor kizuna aurreikus dezaketen pertsonai bitxiekin amets egiten du. Amets hauetako batean bere emaztea Laura, hortzprotesigile batekin musuka azaltzen da. Hipolitok momentu horretatik aurrera helburu bakar bat izango du: seinale hau besteak bezala egia bihurtzen den egiaztatu.
Barrez lehertzeko eta harritzeko moduko antzezlan bat.. Jordi Galceranen lehen arrakasta, El Mtodo Grohlmen idazlea..
Teatro del Templek bere 20 urteurrena DAKOTAREKIN ospatzen du..
ARRAZPI BERRI POLIKIROLDEGIA POLIDEPORTIVO ARRAZPI BERRI
Los hermanos Susmozas odian el teatro. Se meten a hacer teatro. La muerte de Ausias Susmozas rene por primera vez en mucho tiempo a sus tres hijos, Argimiro, Bartolom y Crspulo, dispuestos a recoger un consuelo monetario que compense el nulo cario que les dispens su progenitor. Pero se dan de bruces con una deuda inabordable: el banco se quedar el teatro de su padre si no logran saldarla. La nica solucin pasa por obtener una subvencin mediante el estreno, en breve plazo de tiempo, de una obra que llevar por ttulo La vida. Los tres debern lidiar con su propio desastre vital y econmico, un director inepto, un grupo de pensionistas como nico apoyo tcnico y los actores reclutados de un grupo de terapia. Ms all de la mera stira del mundo teatral, es una stira a la crisis eco-nmica actual y de cmo la gente se busca la vida para sortearla. Cargada de humor y mala leche muestra la realidad actual y, an as, es optimista.
Susmozas anaiek gorrotoa diote antzerkiari. Antzerkia egiteari ekin diote. Ausias Susmoza-sen heriotzak haren hiru semeak elkartu ditu, aspaldiko partez; Argimiro, Bartolom eta Crs-pulo aitak eskaini ez zien maitasuna berdin-duko duen diruzko kontsolamendua jasotzera agertu dira. Baina izugarrizko zorrarekin egin-go dute topo: zorra ordaindu ezean, aitaren antzokia bankuarentzat izango da. Irtenbide bakarra diru-laguntza bat lortzea da, epe labu-rrera La vida izenburua duen lana estreinatuz. Hirurek beren bizitza eta ekonomia hondatuei egin beharko diete aurre, zuzendari ezgauza bati, laguntzaile tekniko bakartzat duten pen-tsiodun multzoari eta terapia talde batetik ate-ratako aktoreei. Gaur eguneko antzerkiaren satira hutsaz haratago, krisi ekonomikoaren eta jendeak bizimodua ateratzeko asmatzen dituen trikimailuen satira ere bada. Umorez eta ozpinez betea, gaurko errealitatea islatzen du eta, hala ere, baikorra da.
Un espectculo que conmemora nmeros clsicos con mucho amor y comicidad. Sa-rini y Dieguete, una pareja desopilante , nos muestran con humor, circo y teatro, que el amor y el trabajo no siempre salen bien. Su vida cotidiana se transforma en un pequeo cabaret ambulante que viaja de pueblo en pueblo llevando su magia a los rincones ms ignotos. Lanzamiento de cuchillos, equilibrios en sillas sobre botellas, malabares de rebote, msica en vivo, lira area y muchas sorpresas ms Una pareja despareja. Una trapecista y un payaso.
Numero klasikoak maitasunez eta umorez oroitzen dituen ikuskizuna. Sarinik eta Diegue-tek barrez lehertzeko moduko bikotea osatzen dute, eta maitasuna eta lana beti ez direla ondo amaitzen erakutsiko digute, umorea, zir-kua eta antzerkia baliatuz. Eguneroko bizimo-dua kabaret ibiltaria bihurtu dute, herriz herri dabilena magia lekurik urrunenetara eramate-ko. Aizto jaurtiketa, botiletan bermatutako aul-kien gaineko orekak, erreboteko mala bareak, zuzeneko musika, aireko uztaia eta askoz us-tekabe gehiago. Ezberdinen arteko bikotea. Trapezista bat eta pailazo bat.
Dos personajes y su pequeo rebao rodan-te Juegos de construccin de plataformas diferentes, jugamos a ver quin sube ms alto, hasta que no se pueda ms juego arriesgado! Siempre jugando a ver quin lleva las riendas pero, sobre todo, siempre jugando mano a mano.
Ekilibu es un espectculo para todos los p-blicos que fusiona la teatralidad con los por-ts acrobticos, el lanzamiento de cuchillos, los equilibrios, la manipulacin de objetos y mucha complicidad.
Ekilibu, su segunda produccin, ha obteni-do el Premio al mejor espectculo de calle en la feria de Teatro de Castilla y Len-Ciudad Rodrigo 2014.
Bi pertsonaia eta bere talde txiki ibiltaria Plataforma desberdinak sortzeko eraikuntza jolasak, altuago nor igotzen den jolasten gara, gehiago ezin den arte Jolas arriskutsua! Beti ea nork daraman agintea ikusten, baina batez ere, buruz buruko jolasean beti.
Ekilibu ikusle guztientzako ikuskizuna da, teatraltasuna, akrobaziak, aizto jaurtiketa, ore-kak, objektuen manipulazioa eta konplizitatea elkartzen dituena.
Ekilibu taldeak, bere bigarren produkzioak, kaleko ikuskizunik onenaren saria irabazi du 2014ko Gaztela eta Leon-Ciudad Rodrigoko Antzerki Azokan.
Dos estudiantes de euskera, los ms viejos de los euskaldunberri del mundo, llevan cuarenta aos en el euskaltegi y an as...
Los dos personajes son el reflejo de todos los euskaldunes. Porque tienen las mismas obsesiones quejas y deseos que todos los euskaldunes. Y dentro de las obsesiones, dos principalmente: el mismo euskera y... s, por supuesto, el sexo! DESENCHUFADOS est compuesto por las mejores escenas de Euskera Sencilloaren manifestoa y Larruaizetara. Queremos aparecer ante el pblico sin grandes artificios, aprovechando las escenas con ms xitos de los espectculos anteriores, para ofrecer calidad concentrada. El fundamento de Ez Dok Hiru unplugged (Desenchufados).
Bi euskara ikasle, munduko euskaldunberririk zaharrenak, berrogei urte daramate euskaltegian eta oraindik
Euskaldun guztion islaere badirelako bi pertsonaiok. Euskaldunok ditugun desio, kexa, eta obsesio berberak dituztelako. Eta obsesioetan, bi nagusi: euskera bera eta bai, sexua, jakina! DESENTXUFATUAK, Euskera Sencilloaren Manifiestoa eta Larruaizetara antzezlanen eskenarik onenekin osatua dago. Artifizio handirik gabe agertu nahi dugu publiko aurrean, aurreko ikuskizunen eskenarik arrakastatsuenetaz baliatuz kalitatea konzentratua eskeintzeko.Ez Dok Hiruren funtsa unplugged (desentxufatuak).
Despistats bi bizitza paraleloren istorioa da. Hain dira antzerakoak, euren itzalak nahastu egiten direla. Baina ez dute topo egiten. Gi-zona alpakazko koilara batean isladatzen da. Emakumeak gorri biziaz margotzen ditu ezpai-nak. Edozein pertsona, edozein tokitan. Ez dira elkartzen, bestearengandik zerbait behar dutenean bakarrik. Orduan zerbaitek beraien bizitza aldatzen du: gehien maite zutenaren galerak. Toti Toronellek eta Pepa Plana, Kata-luniako Kultura Sari Nazionala jaso berri due-nak, lan egiteko era ezberdinak dituzte, baina modu berbera pailazoaren poesia ulertzeko. Despistats da elkarrekin egiten duten estrei-neko lana.
Despistats son dos vidas paralelas que nun-ca coinciden, tan iguales que sus sombras se confunden. l habitualmente se refleja en una cuchara de alpaca y a ella le gusta pintarse los labios de un rojo intenso. Dos personas cualquiera, en un lugar cualquiera, que siguen con sus rutinas. Slo se encuentran cuando necesitan algo del otro. Entonces algo cam-bia su vida: la prdida de aquello que ms queran. Toti Toronell y Pepa Plana, recin ga-lardonada con el Premi Nacional de Cultura de la Generalitat de Catalunya, son dos paya-sos con muy distintas formas de trabajar, pero maneras muy similares de entender la poesa del payaso.
Kattalin reside en el casero Ongi Etorri. To-das las semanas baja de la montaa al pue-blo para jugar con sus amigos y amigas. Pero esta vez se ha encontrado con que tod@s sus amig@s han desaparecido. Al preguntar por ell@s no ha encontrado respuesta alguna. Por lo tanto se llena de valor y decide ir a preguntarle a la Diosa MARI, que es lo que ha podido pasar, sabiendo que puede quedarse en el bosque para siempre. A partir de este hecho, Kattalin se sumergir en la mitologa para hallar el LTIMO EGUZKILORE y cono-cer a La Diosa Mari, Basajaun, Tartalo, los Galtzagorris y los Jentiles, tambin a Gaueko y los personajes de la noche. PATATA TRO-PIKALA nos sumerge otra vez en una aven-tura divertida y muy visual donde marionetas, mscaras, teatro, humor e imaginacin se mezclan para crear un espectculo inusual y sorprendente.
Ongi Etorri baserriko Kattalin herrira jeitsi eta bere lagun guztiak desagertu direla har-tuko da. Herrian ez du gertatu denaz inongo erantzunik topatuko. Beraz adorez bete eta MARI ainkosari galdetzera abiatuko da, na-hiz eta basoan betirako arrapatuta geratu daitekeela jakin. Hemendik aurrera, Kattalin, mitologian murgilduko da haziko den AZKEN EGUZKILOREA topatzeko. Bertan, Mari, Ba-sajaun, Tartalo, Galtzagorriak eta Jentilak eza-gutuko ditu. Baita Gaueko Beldurgarria ere PATATA TROPIKALAk berriro beste bentura dibertigarri batean murgilduko gaitu. Bertan txotxongiloak, maskarak, antzerkia, umorea eta irudimena dantzan ikusiko ditugu.
Un grupo de msicos zngaros que invitan al pblico a celebrar el funeral de su abuelo Di-mitri, una sencilla trama que convertir todo en un lo lleno de situaciones increbles. Unos personajes explosivos, el virtuosismo musical y la interaccin con el pblico hacen de este funeral una increble fiesta difcil de olvidar. Un espectculo diferente y original de msica y teatro donde la diversin, la espectacula-ridad y un argumento increble se conjugan para hacer pasar al pblico una jornada inolvi-dable llena de sorpresas y humor.
Musikari buhame talde batek Dimitri aitonaren hileta ospatzera gonbidatzen ditu ikusleak; trama sinple baina egoera sinestezinez beteko den nahaste-borrastea. Pertsonaia apartei es-ker eta musika birtuosismoari eta ikusleekiko elkarrekintzari esker, festa ahaztezin bihurtzen da hileta hori. Musika eta antzerki ikuskizun originala eta desberdina. Dibertsioak eta ar-gudio sinestezinak bat egiten dute, ikusleak sorpresa eta umorez betetako saio ahaztezina izan dezan.
Do de acrobacia area a ritmo de salsa. La pareja ms divertida que vuela por los aires. Marbelys es coqueta, estupenda, azcar; Ricardo, viril, atractivo y sabrosn. Llega la pareja de ritmos calientes que no nos dejar de sorprender. Creen ser los reyes del mam-bo, pero quizs todava no estn tan prepara-dos para salir a la pista. Espectculo de cir-co y humor. Cuadro areo y coreano, humor y salsa. Un divertido espectculo con ritmo sabrosn.
Aireko akrobaziak egiten ditu bikote honek salsaren doinua jarraituz. Airean hegan egiten duen bikoterik dibertigarriena. Marbelys irtirina, miresgarria, azcar da; Ricardo indartsua, erakargarria, sabrosn, atsegina da. Hauxe da etengabe harrituko gaituen erritmo sutsuen bikotea. Dantzariek erregeerregintzat dituzte beraien buruak, baina baliteke oraindik pistara dantzan ateratzeko prest ez egotea. Zirku eta umore ikuskizuna da. Aireko koadroa eta koadro korearra, umorea eta salsa. Ikuskizun dibertigarri bezain animatua
Egoerei aurre egiteko gaitasuna, ilusioa eta ekinean aritzea dira hiru mugarriak. Obra ho-nen egileak, bere kirolari eta artista ibilbidean, bere helburuen lorpenean ipar orratz gisa era-bili dituen ideiak. Bizitzari aurre egiteko berme eta aldaketarako abiapuntu gisa, alegia. Ilu-sioa erakustaldi bat da, ikuslearen barrenetan eragin nahi duen ikuskizuna; Horretarako gor-putz adierazpen, akrobazioa, komedia, drama eta zuze- neko musikaz narratutako istorioa josten da. Hau guztia mintzaira unibertsal ba-tek gidatuta, emozio- ena alegia. Ikuskizuna bi pertsonaiek bizi duten esperientzia magi-koaren kontakizuna da, beraien oraingo eta geroko bizitzan zehar lagunduko dien bizipe-narena. Ilusioari esker itxaropen-zirkulu batean murgildurik ikusiko dute euren burua.
Ilusin, iniciativa, superacin son tres palabras esenciales, tres palabras que han ayudado al autor a lo largo de su carrera deportiva y arts-tica a luchar por sus objetivos, sus ilusiones. Ilusin es un espectculo que busca sensibili-zar al pblico a travs de una historia narrada mediante la expresin corporal, la acrobacia, la comedia, el drama y su msica en directo, y todo ello dirigido por un lenguaje universal, las emociones. Ilusin es la historia de dos personajes que viven una experiencia mgica que les ayudara en sus respectivas vidas, pre-sentes y futuras. Gracias a la ilusin se vern envueltos en el crculo de la esperanza.
Un PARTICULAR personaje ha llegado a la ciudad. Se instala en un rincn de la plaza y observa tras su ventana.
Quin es?, por qu lleva esos zapato-nes? ese sombrero? esa nariz roja?
Le gusta la compaa del pblico y hace co-sas para que la gente le acompae para que se sientan bien y le aplaudan (le gusta mucho el sonido de los aplausos). Toma la realidad y la transforma a travs de la imagi-nacin.
Un mimo parlante, fenmenos paranormales, equilibrios imposibles, conciertos desconcer-tantes todo lo que se pueda esperar de un personaje que guarda la luna en una caja de cartn. Sensacional fabuloso irrepeti-blenico muy PARTICULAR.
Pertsonaia BEREZIA heldu da hirira. Plazako bazter batean jarrita, leihotik begira dago.
Nor da?, zergatik zapata handi horiek? kapela hori? sudur gorri hori?
Publikoaren konpainia du gogoko eta jendearekin egoteko gauzak egiten ditu ondo senti daitezen eta txalo egin diezaioten (asko gustatzen baitzaio txaloen hotsa). Errealitatea hartu, eta irudimenaren bidez eraldatzen du.
Mimo hizlaria, fenomeno paranormalak, ezinezko orekak, kontzertu nahasgarriak Ilargia kartoizko kutxa batean gordetzen duen pertsonaia batengandik espero daitekeen guztia. Txundigarria primerakoa errepikaezinaaparta eta oso BEREZIA.
Los chicos de Yllana vuelven a la carga con The Gagfather, una comedia que lleva la mar-ca de la casa bajo la direccin de David Ot-tone y Juan Francisco Ramos. A travs de su particular aventura, conocemos personajes y gags disparatados a los que siempre encon-tramos un halo de realidad. Como ya nos tiene acostumbrados la compaa madrilea, esta-mos ante una caricatura escnica que retrata con sarcasmo el poder del dinero y el valor de la amistad. Un homenaje al cine negro, lle-no de delirantes situaciones de humor negro, inventiva teatral y el cdigo gestual marca de la compaa. Un divertidsimo viaje a los bajos fondos y a los ms bajos instintos, no exento de crtica y reflexin sobre el bien y el mal.
Yllanako kideak berriro datozkigu, oraingoan The Gagfather lanarekin. David Ottone eta Juan Francisco Ramos dira zuzendariak. Abentura berezi baten bidez pertsonaia eta gag itxuragabeak ezagutuko ditugu, beti be-zala, errealitate-ukituekin. Madrilgo konpainia honek ohituta gauzka jada. Karikatura esze-niko bat egingo digute diruaren boterea eta adiskidetasunaren balioa sarkasmo bidez azaltzeko. Zinema beltzari eginiko omenal-dia da, umore beltzezko egoera eroz, antzer-kiko asmamenez eta konpainiak bereizgarri duen keinu-kodez betea. Bidaia ezin diberti-garriagoa azpi-azpiko mundura eta sen ezku-tuenetara. Ez zaio ongiari eta gaizkiari buruzko kritikarik eta hausnarketarik ere falta.
HE
RR
IA/L
OC
ALI
DA
DK
ON
PA
INIA
/CO
MP
A
AIK
US
KIZ
UN
A
ES
PE
CT
CU
LOTO
KIA
/LU
GA
RE
GU
NA
/ D
AO
RD
UA
HO
RA
AM
UR
RIO
VOLA
QU
IVO
LS
ALS
AZ
ON
A P
EAT
ON
AL
DE
LA
RR
INA
GA
KO
OIN
EZ
KO
GU
NE
AO
stira
la 1
4 Vi
erne
s 22
:00
PE
PA P
LAN
A &
TO
TI T
OR
ON
ELL
DE
SP
ISTA
TS Ig
ande
a 16
Dom
ingo
20:0
0
AR
AM
AIO
PATA
TA T
RO
PIK
ALA
AZ
KE
N E
GU
ZK
ILO
RE
AO
LAE
TALa
runb
ata
15 S
bad
o18
:00
BA
STI
DA
/LA
BA
STI
DA
PATA
TA T
RO
PIK
ALA
AZ
KE
N E
GU
ZK
ILO
RE
AP
LAZ
A D
E D
ON
ALE
JAN
DR
O P
LAZ
AA
stel
ehen
a 10
Lun
es18
:00
MA
RC
EL
GR
OS
PAR
TIC
ULA
RA
stea
rtea
11
Mar
tes
18:0
0
BE
RN
ED
OM
AR
CE
L G
RO
SPA
RTI
CU
LAR
UD
AL
IGE
RIL
EK
UA
K/P
ISC
INA
S M
UN
ICIP
ALE
SO
stira
la 1
4 Vi
erne
s19
:30
ELO
RTZ
A/L
EO
RZ
AO
RTZ
I AK
OS
TAIL
US
IOA
ELO
RTZ
ALa
runb
ata
22 S
bad
o19
:30
GE
SA
LTZ
A A
A
NA
SA
LIN
AS
DE
A
AN
AM
AIN
TOM
AN
OE
KIL
IBU
AG
ATZ
AR
AN
A/V
ALL
E S
ALA
DO
Ost
irala
28
Vier
nes
20:0
0
GO
PE
GI
MA
RC
EL
GR
OS
PAR
TIC
ULA
RTX
OK
O P
LAZ
AIg
ande
a 16
Dom
ingo
13:0
0
KU
AR
TAN
GO
MA
RC
EL
GR
OS
PAR
TIC
ULA
RU
DA
L IG
ER
ILE
KU
AK
/PIS
CIN
AS
MU
NIC
IPA
LES
Ost
egun
a 13
Jue
ves
19:3
0
SO
BR
N
ALT
OO
RTZ
I AK
OS
TAIL
US
IOA
Laru
nbat
a 15
Sb
ado
19:
30
LAU
DIO
- LLO
DIO
PE
PA P
LAN
A &
TO
TI T
OR
ON
ELL
DE
SP
ISTA
TSH
ER
RIK
O P
LAZ
ALa
runb
ata
15 S
bad
o20
:00
VOLA
QU
IVO
LS
ALS
AA
LDA
I PLA
ZA
Igan
dea
16 D
omin
go20
:00
MA
RC
EL
GR
OS
PAR
TIC
ULA
RA
LDA
I PLA
ZA
Ast
eleh
ena
17 L
unes
18:0
0
MA
INTO
MA
NO
EK
ILIB
UA
AV
DA
DE
ZU
MA
LAK
AR
RE
GI E
TOR
BID
EA
Ost
egun
a 27
Jue
ves
20:0
0
OR
TZI A
KO
STA
ILU
SIO
AA
VD
A D
E Z
UM
ALA
KA
RR
EG
I ETO
RB
IDE
AO
stira
la 2
8 Vi
erne
s20
:00
CIR
CO
RTI
TOD
ES
PIS
TAD
OS
HE
RR
IKO
PLA
ZA
Laru
nbat
a 29
Sb
ado
21:0
0
LUIA
ON
DO
/LU
IAN
DO
PATA
TA T
RO
PIK
ALA
AZ
KE
N E
GU
ZK
ILO
RE
AE
RM
ITA
DE
SA
NTO
DO
MIN
GO
ER
MIT
ALa
runb
ata
8 S
bad
o17
:00
MA
EZ
TU/M
AE
STU
MA
INTO
MA
NO
EK
ILIB
UA
PIL
OTA
LEK
UK
O P
LAZ
A/P
LAZ
A D
EL
FRO
NTO
NLa
runb
ata
15 S
bad
o19
:30
MU
RG
IAM
AIN
TOM
AN
OE
KIL
IBU
AH
ER
RIK
O P
LAZ
AIg
ande
a 9
Dom
ingo
13:3
0
PATA
TA T
RO
PIK
ALA
AZ
KE
N E
GU
ZK
ILO
RE
AIg
ande
a 16
Dom
ingo
13:3
0
OK
ON
DO
CIR
CO
RTI
TOD
ES
PIS
TAD
OS
HE
RR
IKO
PLA
ZA
Ast
eleh
ena
24 L
unes
19:0
0
RIB
AB
ELL
OS
AM
AR
CE
L G
RO
SPA
RTI
CU
LAR
PLA
ZA
DE
RIB
AB
ELL
OS
AK
O P
LAZ
ALa
runb
ata
15 S
bad
o20
:00
MA
NZ
AN
OS
CIR
CO
RTI
TOD
ES
PIS
TAD
OS
Laru
nbat
a 22
Sb
ado
20:0
0
ZA
NB
RA
NA
/ZA
MB
RA
NA
OR
TZI A
KO
STA
ILU
SIO
AU
DA
L IG
ER
ILE
KU
AK
/PIS
CIN
AS
MU
NIC
IPA
LES
Laru
nbat
a 29
Sb
ado
20:0
0
Sabado
15
Laguntzaileak/Colaboran
Kudeaketa eta produkzioa Gestin y produccin
www. alava.net
_GoBack