fiotC A R B A L L O
do 9 ao 18 de
outubro
www.fiot.gal X K E O
RoberVoluntario FIOT
desde 2016
2
fiotC A R B A L L O
Neste recuncho do mapaestamos acostumados ás noitesde treboada e a bravura do mar. Durante este ano tan durocontinuamos a traballar paracelebrar as artes escénicas e acultura, que nos axudan asuperar as situacións difíciles eque tamén precisan do nosoapoio cando o entorno asazouta con fereza. Asumímolocomo un novo reto ereformulamos o proxecto a cadapaso.
A incerteza e as dificultades definanciamento fan inviable oproxecto que preparamos. Paracamiñar cara ao futuro, agora
tócanos frear. O compromiso doFIOT co público, coascompañías, co teatro...mantense intacto, pero agoradebemos presentar un plan B.
Gozaremos coas mellorespropostas do teatro galego.Reservamos un oco para explorardramaturxias que empregannovas canles que fusionan opresencial e o virtual a través dunuso innovador da cultura dixital ea tecnoloxía. A actividadecreadora do festival investigatamén nesta dirección, coprimeiro paso dun proxecto quechamaremos FIOT Fónico, unhaexperiencia teatral singular naque conflúen a arte urbana deCarballo e a ficción sonora.
Haberá teatro en Carballo. Contodas as garantías. A cultura éunha actividade segura e oespectáculo debe continuar.
Moitas grazas aos que mantedeso voso interese e apoio nestetempo de incertidume. Sodes aforza que nos mantén en pé. Aoigual que as ondas do mar querenbater na nosa costa, nós taménqueremos bater, de novo, asnosas palmas ao final da función.
Invitámosvos a descubrir a nosaproposta para este outono.
3
GOZAREMOS COASMELLORES
PROPOSTAS DO TEATROGALEGO. RESERVAMOS UNOCO PARA EXPLORARDRAMATURXIAS QUEEMPREGAN NOVAS CANLESQUE FUSIONAN OPRESENCIAL E O VIRTUAL
“A PRÓXIMA EDICIÓN DO FIOT SERÁ NO ANO 2021
DURANTE ESTEANO TAN DURO
CONTINUAMOS ATRABALLAR PARACELEBRAR AS ARTESESCÉNICAS E A CULTURA,QUE NOS AXUDAN ASUPERAR AS SITUACIÓNSDIFÍCILES
“HABERÁ TEATRO ENCARBALLO. CON
TODAS AS GARANTÍAS. ACULTURA É UNHAACTIVIDADE SEGURA E OESPECTÁCULO DEBECONTINUAR
“
ProgramaP
Sandra4 5Voluntaria FIOT
desde 2018
Cando a lúa é unha válvulade spray, a noite podedebuxar as escenas máis
inesperadas. As accións damadrugada sucédense entónna stop motion dos muraisurbanos e nada ten volta atrás.Nese carrusel se vense envoltosSara, María e Leo mentrescelebran un rito durante o SanXoán.
O FIOT implícase naexperimentación escénicacunha iniciativa propia,realizada en coprodución coLIDISS (Laboratorio deInvestigación en InnovaciónSocial e Cultural Sostible), queconxuga as artes escénicas coespazo urbano de Carballo, eque explora novos formatos eas posibilidades deferramentas tecnolóxicasinnovadoras.
Trátase dunha obra de ficciónsonora na que a escenografía éunha selección da arte urbanacoa que disfrutamos enCarballo. O espectador participanun espectáculo itinerante noque oito murais son osescenarios dunha obra realizadanun formato en auxe como opodcast, unha publicacióndixital en audio que escoitamosa través dunha aplicación queinstalamos directamente noteléfono móbil. A nosa contornacomo desencadeante dunhaficción teatral.
A dramaturxia vén da man dapoetisa carballesa RosalíaFernández Rial, que xa é un dosgrandes valores da poesíagalega contemporánea, eestará dirixido polo renomeadoQuico Cadaval, directorcómplice do FIOT noutrasaventuras.
Unha experiencia teatralsingular creada para a nosacidade, coa que iniciamos unnovo proxecto, o FIOT Fónico.
entrada: 3 € | duraCiÓn: 60 Min aProx.reCoMendado a Partir de 13 anosdisPoñiBles noutras xornadas quese Farán PúBliCas | rúa luis Braille ,exterior ediFiCio ForuM
A lúa, válvula despray
V09 OU
T_ 19
.00 E 20
.00 H
ESTREA
Intérpretes: Melania Cruz, SantiRomay, María RojaVoces: Marcos PTT e Rosalía FernándezTécnico de estudio e montaxe: IvánMeraDeseño formato e coordinación:Alejandro PanEspazo sonoro: Marcos PTT CarballidoAutora: Rosalía Fernández RialDirección: Quico Cadaval
FIOT E LIDISS (Galicia)
Formato nonconvencional
6 7
PRODUCIÓNFIOT
Murais e autores: Conxuro Contra oaMor, de Milu CorreCh. o lixo de unhoMen é o tesouro do outro, deBordalo ii . Vergoña, de sekone.Morriña, de hyuro. sen titulo, desatr. Fronte ao oCéano, de Milo. triBuurBana, Jorit. o silenCio no Medio datorMenta, de isaaC Mahow
FIOT Fónico
NOTA: Concretaranse novassesións a través da web e RRSS.
8 9
Ela preme no Instagram.Recolle o pelo. Sentadafronte ao espello do
tocador da habitación. Vésellealgunha cana e decideempregar luz indirecta, asínótansenlle menos asengurras.
Preme en Directo. Para todaGalicia, para todo o mundo,en rigoroso directo dende aintimidade do seu perfil deinstagram, Emma Santos falada morte do seu único fillo.
Perfomance en directo. Nodirecto do escenario e nodirecto da rede socialInstagram. Poderemosinteraccionar co directo actriz,que veremos nos dispositivos.
Quen somos cando nos amosamos só a través dunperfil de Instagram?
A performance é a prospostaartística máis persoal dacreadora detrás de EmmaSantos. Nela, e nas acciónsescénicas efémeras, busca aconexión directa coespectador e explora aintimidade, un concepto moialterado na actualidade polainvasión das redes sociais eque a “nova normalidade”redimensiona. Neste formatoexperimenta tamén coaintrodución da cultura dixitalna escena.
entrada: gratuÍta ata CoMPletar aCaPaCidade do reCinto | duraCiÓn: 15Min | reCoMendado a Partir de 15anos | PaZo da Cultura
Live“E DÉBOVOS, PORCORTESÍA, POR
NECESIDADE INCLUSO,UNHA EXPLICACIÓN...”10 LIKES. 5 LOVES. “
S10 OU
T_ 18
.00, 19
.00 E 20
.00 H
ESTREA
Colabora: Anna R. Figueiredo eEditorial Galaxia.
EMMA SANTOS(Galicia)
Formato nonconvencional
10 11
Ahistoria da curva na quese matou España. Uncrime sen resolver,
unha morte violenta queprovoca sospeitas einterrogantes sobre os seusautores, motivacións econsecuencias.
Partindo dunha historia reallocal transmitida de xeraciónen xeración, e da existencia dedistintas versións sobre ocaso, Chévere ironiza sobre oformato documentalmesturando teatro e cine endirecto, baseándose no xéneropolicial e realizando unhaalegoría sobre a vertebracióndo estado español como apromesa dun tren que nuncachegou.
Despois de varios anostraballando sobre o teatro
documento e a memoriacolectiva, unha das compañíasreferentes do teatro galego ePremio Nacional de Teatro,afonda nos mecanismosnarrativos que xorden nafronteira entre a realidade e aficción, entre a historia e alenda, entre a pantalla e oescenario.
entrada: 6 € | duraCiÓn: 90 MinreCoMendado a Partir de 13 anos
Curva España
POR QUE AMENTIRA É TAN
EFICAZ PARAENCONTRAREXPLICACIÓNSSIMPLES A PROBLEMASCOMPLEXOS?”(CHÉVERE)
“
S10 OU
T_ 20.30
H
CHÉVERE (GALICIA)
Intérpretes: Patricia de Lorenzo,Miguel de Lira, Lucía Estévez, LeticiaT. BlancoDeseño de iluminación: FidelVázquez Espazo audiovisual: Lucía Estévez,Leticia T. Blanco e Laura IturraldeEspazo sonoro: Xacobe MartínezTextos: Xron, Manuel Cortés,Miguel de Lira e Patricia deLorenzo Dirección e dramaturxia: Xron.
12 13
Através da tenra relaciónque manteñen omestre, don Gregorio, e
o neno, Moncho, que descubre,pouco a pouco, a beleza dasrealidades cotiás que pasaninadvertidas, seremospartícipes da fascinacióninfantil ante o descoñecido,pero tamén do sufrimento queprovoca vivir con medo e docru impacto que xera oestalido dunha guerra civil.
Un relato sobre as ilusiónspersoais e colectivas queesvaecen e sobre os perigos da“suspensión das conciencias”que en situación de criseasolagan a todas associedades.
Sarabela celebra o seu corentaaniversario como compañía
con este espectáculo recénestreado. Creado a partir dosrelatos a Lingua das bolboretase A traxectoria do balón, volve aun dos nosos autores de máisprestixio, Manuel Rivas, que équen de manter o pulso dahistoria con tenrura, conhumor latente e concontundencia a un tempo.
entrada: 6 € | duraCiÓn: 80 MinPúBliCo adulto
A lingua das bolboretas
XA VERÁSCANDO VAIAS
Á ESCOLA“
L12 OU
T_ 20.30
H
SARABELA TEATRO(GALICIA)
Intérpretes: Elena Seijo, FernandoDacosta, Fran Lareu, Fina Calleja,Sabela Gago e Josito PortoDeseño de escenografía: GonçaloGuerreiroDeseño de vestiario: TegraVázquez e Lele ÁlvarezDeseño de iluminación: BaltasarPatiñoDeseño de proxeccións: DiegoBlancoAdaptación: Fernando DacostaAutor: Manuel RivasDirección e dramaturxia: GonçaloGuerreiro
14 15
Teño unha reunión. Ocolectivo ao quepertenzo convócame á
participación. Igual esta vez édiferente. Vou ir. Tal vezsolucione algo. Temos queatopar unha saída a todo oque nos preocupa. A xenteten gana de facer cousas. Axente implícase, a xentequéixase, a xente participa, axente escoita, a xente pensanoutra xente…
Asistiremos a unha asemblea,a unha experiencia grupalque cuestiona con humor esen benevolencia o conceptomesmo da participación.
A realidade social e omomento que estamos a vivirpola pandemia impulsaron aMaría Vázquez e Víctor
Duplá, parella de longopercorrido tanto no eido actoral como no da direccióne da pedagoxía, a poñer enescena esta adaptación sobreo malestar colectivo, atensión social, a necesidadede atopar outras vías e acapacidade do grupo paraorganizarse e transformar asociedade.
Este traballo, que aposta polocontacto directo co público, éo primeiro desta novacompañía coa que ambosartistas queren poñer en péproxectos propios.
entrada: 3 € | duraCiÓn: 60 Min PúBliCo adulto | PaZo da Cultura
A xente 2.0- A XENTE- QUE XENTE?
- POIS A XENTE- PERO QUEN É A XENTE?... “ V1
6 OU
T_ 21.0
0 H
ESTREA
tradución e adaptación: MaríaVázquezautoría: Pérez&Disladirección e interpretación: MaríaVázquez e Víctor Duplá
AMORODOS PRODUCIÓNS (Galicia)
Foto: Cris Iglesias.
Formato nonconvencional
16 17
Cando nace Liberto avida de Ada frea enseco. Durante o parto, o
neno quedou uns intres senosíxeno, e, dende esemomento, a vida da nai faiequilibrios entre a esperanza eo medo.
Dende unha sala de espera,dúas actrices acompañadas demúsica en directo, interpelandirectamente ao público,reivindicando o imperfecto, ohumano e axudándonos a ocomprender que a propiamorte é parte da vida.
Nominado aos Premio MaríaCasares en sete categorías,Liberto é un dos espectáculosgalegos revelación destatempada. Trátase a primeira
produción teatral daprodutora Rebordelos, apartir da obra da cataláGemma Brió, quen conta enprimeira persoa a experienciamáis determinante da súavida.
entrada: 6 € | duraCiÓn: 80 MinPúBliCo adulto
Liberto
ESTAR, AVANZAR,E VIVIR.
ISO É O QUE FACEMOSCOMO ANIMAIS.SER, ACEPTAR EMEDRARÉ O QUE FACEMOSCOMO HUMANAS
“
S17 OU
T_ 20.30
H
REBORDELOS(GALICIA)
Intérpretes: Rocío González, CrisIglesias e Lucía Aldao Música: Lucía Aldao Son: Jas ProcessorCoreografías: Rut BalbísEscenografía e iluminación: JMFaro, CotiAutoría: Gemma BrióDirección: Tamara Canosa.
18 19
Nace na rúa e móveseata o escenario através de tres actrices
excepcionais, Carmen Machi,Nathalie Poza e CarolinaYuste, e o espectador vive esaexperiencia. Desexo,necesidade, segredo, violencia,tenrura, dor, pracer, acompañía, pagar por sexo,cobrar por sexo. Subirse aosseus tacóns.
O tema: a prostitución. Oproblema: a trata, tráfico eexplotación sexual de mullerese nenas. A mercantilización doser humano.
Un dos mellores directores daescea nacional, Andrés Lima,Premio Nacional de Teatro erecentemente premiado coMax 2019, presenta en
Carballo un espectáculo deteatro-documental-musical.Baseado en textos etestemuñas recopiladasdurante un ano, Prostitución éintenso, cru e amargo, perotamén de humor feroz.
entrada: 10 € | duraCiÓn: 1 h 15 Min.PúBliCo adulto
Prostitución D18 OU
T_ 20.30
H
CHECK-INPRODUCCIONES (MADRID)
“LA PROSTITUCIÓNES LA SÍNTESIS DEL
MUNDO EN QUEVIVIMOS” (ANDRÉS LIMA)“
aViso ao PúBliCo: CoMuniCaMos aosesPeCtadores que este esPeCtáCulo utiliZaaParatos de luZ estroBosCÓPiCa Polo que PodeaFeCtar a Personas Con ProBleMas de ePilePsia.
Intérpretes: Carmen Machi,Nathalie Poza e Carolina Yuste Música en directo: Laia VallésActriz en vídeo: Lucía JuárezDeseño de iluminación: ValentínÁlvarezDeseño de son: Quique MingoDeseño de escenografía evestiario: Beatriz San JuanComposición musical: JaumeManresaDirección documental: CarolinaCubilloAutoría e adaptación: AlbertBoronat e Andrés LimaDirección: Andrés Lima
Sen medo á proximidade, senbarreiras, sen artificios, senrede e mirando ao futuro con
valentía. Teatro mínimo, intenso, enprimeiro plano, en cru. Teatro quenos asalta desde o cotián, desdeespazos comunitarios edomésticos,... nun metro cadrado.Unha nova realidade que nosempurra a seguir apostando pormirar aos ollos ás actrices e actores,a case tocar e ulir, para continuarvivindo intensamente unhaexperiencia teatral diferente.
Sendo conscientes das dificultades,apostamos por volver a convocarpor cuarto ano consecutivo oCertame de Micro-Escenas M2,apoiando a creación escénica denovos formatos e a compañías eartistas emerxentes, ofertando unespazo no que se admite, mesmo, odereito ao erro. De novo,propoñemos a creación deespectáculos de entre 10 e 20minutos para espazos non teatrais.
Entre as 48 recibidas, un xurado deprofesionais das artes escénicasseleccionou seis interesantespropostas, sen medo ao risco quexogan coa performance, co teatrodos sentidos ou coa poesía e seapropian de espazos como as salas
de exposicións do Pazo da Cultura,a Biblioteca Rego da Balsa, oCasino, o Salón de Plenos ou asfiestras da Ludoteca Municipal.
Os seus creadores están alerta eansiosos por capturar ou repensar arealidade e, desde a máximaurxencia que require o momento,introducen xa formatos e temáticasdo incerto tempo que vivimos.
A valoración do público será a quepremie á mellor interpretación e aomellor espectáculo.
2120
IRIA PINHEIRO CROQUETAS> 12.30, 13.30 h, 18.00 h e 19.00 hCasino 1889(Vázquez de Parga, 1)
1976. Noiteboa. Elvira convida acear a 15 familiares e vaillesrelatando as súas vivencias duranteo seu exilio en Alemaña.
O espectadores, que serán osinvitados a esta cea, acompañarána nosa protagonista a unha viaxeemocional no que as verdades e ossegredos de Elvira iransedesvelando, pouco a pouco, sendoreflexo dun país que espertaba dasúa época máis escura.
duraCiÓn: 20 MinutosMáxiMo: 15 esPeCtadoresadulto
Creadora e intérprete: Iria Pinheiroaxudante de dirección: Victoria Pérez
ANA ABAD DE LARRIVAPALABRA> de 11.00 a 14.00 e de 18.00 a 20.00 h Biblioteca rego da Balsa(Bos Aires)
Nestes tempos en que as distanciasse fan visibles, medibles, tanxibles ese reforzan as pantallas, semellanecesario desenvolver de novo acapacidade de escoita, por riba dobombardeo de imaxes, do ruído,desa presión incesante por ver efacer, que nos impide parar.
E devolver a importancia á palabra,a cada palabra. Para iso, é precisodeterse. Xerar un espazo ondeparar e encontrarnos e escoitarnos.
duraCiÓn: 12 MinutosMáxiMo: 1 esPeCtadoradultoautora e intérprete: Ana Abad de Larriva
> Sábado 10 outubro
ESTREA
aCCeso aos esPeCtáCulos:entrada gratuÍta ata CoMPletarCaPaCidade das salas
dadas as liMitaCiÓns deasistenCia, reCoMéndase FaCerunha reserVa no endereZoeleCtrÓniCo:
(indicando nome espectáculo, horario, nomee apelidos do espectador e teléfono decontacto)
IV certame demicro-escenasmetro cadrado
2322
> Sábado 17 outubro> Domingo 11 outubro
PRODUCIÓNS SR.LÓPEZMANUELA É UNHAINUIT.POLÍTICA POSTCOVID> 12.30 h, 13.30 h, 18.00 h e 19.00 hsala de exposicións (andar 3)Pazo da Cultura (Rúa do Pan)
Escuro. Chámome ManuelaRodríguez e son analfabeta. Sonartista, son pobre, son prostituta,son negro. Son Manuela Rodrígueze son George Floyd. Estou noMediterráneo camiño de Europa. Omeu corazón é negro e sinto dor. Teño medo. Política do século XXcon agochadas palabras violentasde toda a vida: felón e Guerra Civil.Son unha prostituta no medio domar. Son amor. Escuro .
duraCiÓn: 20 MinutosMáxiMo: 15 esPeCtadores adulto
Creador e intérprete: Rubén PérezAudiovisuais: Javier PadillaTécnica: Elena Centelles
UTOPÍASEVASIÓN> 12.30 h, 13.30 h, 18.00 h e 19.00 hsala de exposicións (andar -1)Pazo da Cultura (Rúa do Pan)
Un espazo sonoro que nos convidaa evadirnos da realidade. Axudadasde obxectos, instrumentos e as súaspropias voces, crean un espazoonírico, no que deixarnos levarpolos noso sentidos, cuestionar olugar no que nos atopamos e aquelno que desexaríamos estar, tananhelado como inalcanzable.
Experiencia alucinóxena a modo deviaxe sensorial.
duraCiÓn: 15 MinutosMáxiMo: 10-12 esPeCtadores a Partir de 12 anos
Dirección e interpretación: Carlota RosónRojo e Marta Velázquez Perea
HELENA SALGUEIROFERRO, FEDERICI (UNHA INTRODUCIÓN)> 12.30 h, 13.30 h, 18.00 h e 19.00 hSalón de plenos do Concello deCarballo(Praza do Concello)
O corpo da muller: a máquina detraballo do capitalismo. O creadorda forza de traballo por excelencia,que intenta descolonizarse desteestado.
Baseado nas ideas feministas deSilvia Federici, este é un poemaescénico no que a arte de acción, apoesía e danza flutúan de xeitovisceral, político, estraño.
duraCiÓn: 15 MinutosMáxiMo: 20 esPeCtadores a Partir de 12 anosCreación e interpretación: Helena SalgueiroVoz: Estevo CreosMúsica: Atzi Muramatsu
CONSTANCE HURLÉLARA HIERRO: MONÓLOGOPARA O CORPO EN MOVEMENTO> 12.30 h, 13.30 h, 18.00 h e 19.00 hFiestras da ludoteca Municipal(Alcalde Jacinto Amigo Lera)
“O meu confinamento bailandoxunto ao mar”. Unha visión desde dentro e dende fóra. Perfomance sobre a realidadevivida o confinamento, a través daexperiencia da protagonista, LaraHierro, que grazas ás horas infinitasdescobre que o seu corpo bule desaudade dun tempo que non sabese volverá. Lara reflexiona coa súa sombra. Elaestá confinada mentres a Sombraméxese libre no vento das Rías Baixas.Fala da crise social, da crise do sectorcultural, fala da inestabilidade, fala daesperanza, do amor á terra.duraCiÓn: 15 Minutosa Partir de 15 anosInterpretación: Constance Hurlé e Clara Ferrao DizCreación: Constance HurléEspazo sonoro: Rui Grenha
ESTREA ESTREA ESTREA
2524
En paraleloEP
IsabelVoluntaria FIOT
desde 2010
2726
AConcellaría de Culturalanzou un desafío a uncolectivo de creadores
de Carballo, profesionais eamadores, para que nosmostren a súa visión sobre omomento que estamos a vivir ea necesidade da cultura desuperalo.
O resultado será esta mostracolectiva con preto de vinteobras plásticas de modalidadese técnicas moi diversas.
Con obras de Cristina Castro,Esther Chamoso, MilagrosCotelo, Antón Díaz, ManuelEirín, Isa Fernández, Josecho
González, Raúl Herrera, PeterKramer, Mon Lendoiro, MaríaMarticorena, O’Mighelo, Oti,Santi Picos, Isabel Soutullo,Pedro Tasende e Laura Tova.
Lugar: Sala Exposicións do3º andar do Pazo da Cultura.Horarios:- De luns a venres: de 19.00a 21.00 h - Sábados e domingos defunción: desde 1 hora antesdo inicio ata o seu comezo.Posibilidade de cita previano teléfono 981 704 300
DO 07 OUT AO 07 NOV
Mostra de artesplásticas conartistas deCarballo
PANDEMIA.NOVOS RETOSEXPO
SICIÓN
MaríaVoluntaria FIOT
desde 2013
2928
Mantemos o compromiso coacreación escénica, colaborando naxeración de espectáculos, visibilizandoas novidades e impulsando entreartistas emerxentes a experimentacióncon novos formatos.
Sete serán as estreas absolutas ás quedaremos acubillo en Carballo.
Nesta ocasión, introducímonos nacultura dixital cunha produción propiaque inicia o proxecto FIOT Fónico.Con el queremos explorar o teatrosonoro e formatos innovadores queempregan novas ferramentastecnolóxicas, poñendo tamén en valoro noso territorio, Carballo.
O interese do FIOT pola linguaxesonora ten unha longa traxectoria ehai xa vinte anos que promovemos oteatro radiofónico a través doConcurso de Teatro Lido Xosé M. Eirísno que implicamos xa a miles derapaces.
Neste caso a AC Telón e Aparte aliousecon LIDISS (Laboratorio deInvestigación en Innovación. Social eCultural Sostible) para poñer enmarcha un podcast que se poderáescoitar a través dunha aplicaciónmóbil á vez que, a modo de escenario,
facemos un percorrido por diversosmurais de arte urbana que atopamosen Carballo.
Os creadores que nos acompañan enA lúa, válvula de spray, como RosalíaFernández Rial ou Quico Cadaval, songarantía de boas perspectivas para onoso “experimento”.
Agradecemos a colaboración daConcellaría de Turismo do Concello deCarballo que puxo a nosa disposición aplataforma móbil sobre a quetransmitir a nosa obra.
VOLUNTARIADO FIOTAínda que non poidamoscelebrar o festival, osvoluntarios do FIOT seguen aípara botar unha man cando épreciso. Sempre dispostos,acompáñannos nestestempos incertos e convulsos.
Co seu alento seguiremos a latexar.
CREANDO TEATROMANTEMOS OCOMPROMISO COA
CRECIÓN ESCÉNICA,COLABORANDO NAXERACIÓN DEESPECTÁCULOS,VISIBILIZANDO ASNOVIDADES E IMPULSANDOENTRE ARTISTASEMERXENTES AEXPERIMENTACIÓN CONNOVOS FORMATOS.
“
1. O uso da máscara será obrigatorio.
2. A desinfección de mans tamén será obrigatoria. Se nonlevas xel no peto, non pasa nada: no Pazo da Culturaatoparás dispensadores de xel hidroalcohólico.
3. A apertura de portas será 30 minutos antes de cadafunción e tanto o acceso como a saída ao recinto realizarasede xeito escalonado mantendo a distancia de seguridade.Procura chegar con tempo e lembra seguir en todomomento as indicacións do persoal de sala: están paraacompañarnos e facilitar o noso tránsito!
4. Completamos a limpeza do auditorio antes de cadaespectáculo coa desinfección con equipos de nebulización.As medidas hixiénicas están contempladas tamén nosistema de ventilación, optimizado para esta nova situación.
5. A ocupación máxima de butacas do auditorio será do50% e sempre haberá un asento de separación cosespectadores máis próximos: veñas só ou en parella, unhabutaca quedará libre á dereita e á esquerda!
6. A butaca é un asento e deberemos permanecer nel. Seche gusta moito a obra lamentamos dicir que non poderáspoñerte de pé ao final da obra... pero poderás bater as túasmans e amosar todo o teu entusiasmo, nas redes, de xeitovirtual!
7. En previsión da posibilidade de novas restricións porparte das autoridades competentes, sacaremos as entradasá venda en dúas fases: unha primeira de forma anticipada e,nun segundo momento, 48 horas antes de cada función.
goZa do Fiot en Pausa e VolVe seguro á ButaCa!o teatro é seguro, Pero que sexa tal seMPre éresPonsaBilidade de todos e todas! :)
3130
#CULTURA
SEGURA
a Cultura é segura. saBéMolo equereMos que asÍ sexa seMPre. Por
iso PoñeMos en MarCha unProtoColo Para garantir que goCes
tanto do teatro CoMa nÓs.
48h
Entradas
PreZos (gastos de xestión non incluídos)
3 €: A xente (16 out)6 €: Curva España (10 out), A lingua dasbolboretas (12 out), Liberto (17 out)10 €: Prostitución (18 out)
Poñeranse á venda butacas individuais(zona B, pares) e butacas pareadas para ouso por 2 espectadores (zona A, impares).
Puntos e datas de Venda
> Venda antiCiPadawww.ataquilla.com Dadas as limitacións de asistencia enrecintos culturais marcadas polasmedidas de prevención da covid-19, asentradas do FIOT En Pausa poranse ávenda en dúas fases:
- 1ª Fase. Desde o 5 outubro ás 10.00 h. 60 entradas para cada espectáculo, exceptopara o espectáculo A xente 2.0 para o quese poñerán á venda 30 entradas.
- 2ª Fase. Desde o xoves anterior áfunción, a partir das 10.00 h, e ata 3horas antes do inicio da función.
> Venda o dÍa da FunCiÓnNa billeteira habilitada no espazo dafunción desde 90 minutos antes doseu inicio
entradas gratuÍtas entradas á Venda
Festival membro de:
Rúa do Pan s/n | Carballo | T 981 704 300
Coordenadas gPsLatitude 43.211702 Lonxitude -8.695394
f @festivalFIOT
T @FiotCarballo
@fiotcarballo
Y FIOTCarballo
5 www.fiot.gal
RRSS
- É obrigatorio o uso de máscara e a desinfección de mans. - Prégase puntualidade. A partir do inicio da función, a entrada non garantirá o acceso ásala e a organización poderá facer uso da localidade.
- A apertura de portas será 30 minutos antes do inicio da función e o acceso e a saída realizarase dexeito escalonado mantendo a distancia de seguridade. Debe seguir as indicacións do persoal de sala. - Se por razóns de produción, tiveran que ser ocupadas algunhas localidades, a organizaciónproporcionará a solución oportuna ao espectador afectado. - As entradas non poderán ser cambiadas nin reembolsados, a excepción da cancelación doespectáculo. - Co ánimo de preservar os dereitos dos artistas e de non perturbar o bo desenvolvemento dafunción, non se permite fotografiar, filmar ou gravar no interior da sala, sen a autorización expresa daorganización e do artista. - Antes de entrar na sala, deben desconectar os seus dispositivos móbiles. 33
MáxiMo 150 entradas
Mais inForMaCiÓn
A lúa, válvula de spray, Live eCertame de Micro escenas M²
- Acceso gratuíto ata completar acapacidade do recinto, previa reservaa través do sistema que se indique.- Deberase indicar nome e apelidos,espectáculo ao que se desexa asistirasí como día e sesión.- A reserva requerirá de confirmación através do mesmo sistema polo que sesolicite. Coa confirmación da praza,enviaranse as condicións de acceso aoespectáculo a través desta mesma vía.
Fiot Fónico > A lúa, válvula de sprayReserva a través de mensaxe dewhatsapp no número 604 008 235.Inicio da reserva o luns 5 de out.
Sesións:- 9 de outubro: 18.00 h e 20.00 h- 10 de outubro: 13.00 h - 11 de outubro: 19.00 h- 16 de outubro: 19.00 h - 17 de outubro: 19.00 h- 18 de outubro: 13.00 h
eMMa santos > Live Reserva a través de mensaxe dewhatsapp no número 604 008 235.Inicio da reserva o luns 5 de out.Sesións: 10 de outubro: 18.00 h / 19.00 h / 20.00 h
CertaMe de MiCro-esCenas M²Reserva no [email protected] da reserva o luns 5 de out.Sesións: ver programa detallado(páx. 20-23)
3534
PROGRAMACIÓN
ÁS VECES É MELLORFACER UNHA PAUSA
PARA COLLER FOLGOS EREINICIAR
ESTE ANO TOCA FIOT ENPAUSA
REINICIAMOS NO 2021
V09 OUT_ 19.00 e 20.00 HFIOT E LIDISS(Galicia)A lúa, válvula despray
S10 OUT_ 12.30, 13.30, 18.00 e 19.00 H IRIA PINHEIRO (Galicia)Croquetas
S10 OUT_ 11.00 a 14.00 e 18.00 a20.00 HANA ABAD DELARRIVA (Galicia)Palabra
S10 OUT_ 18.00, 19.00 E 20.00EMMA SANTOS(Galicia) Live
S10 OUT_ 20.30CHÉVERE (Galicia)Curva España
D11 OUT_ 12.30, 13.30, 18.00 e 19.00 H PROD. SR LÓPEZ(Galicia)Manuela é unhainuit. Políticapostcovid
D11 OUT_ 12.30, 13.30, 18.00 e 19.00 H UTOPÍAS(Galicia)Evasión
L12 OUT_ 20.30SARABELA TEATRO(Galicia)A lingua das bolboretas
V16 OUT_ 21.00 H AMORODOSPRODUCIÓNS(Galicia)A xente 2.0
S17 OUT_ 12.30, 13.30, 18.00 e 19.00 H
HELENASALGUEIRO (Galicia)Ferro, Federici (unhaintrodución)
S17 OUT_ 12.30, 13.30, 18.00 e 19.00 H CONSTANCE HURLÉ(Galicia)Lara Hierro:monólogo para corpoen movemento
S17 OUT_ 20.30REBORDELOS (Galicia)Liberto
D18 OUT_ 20.30CHECK-INPRODUCCIONES(Madrid)Prostitución
DO 07 OUT AO 07 NOVEN PARALELOPandemia. Novosretos.Exposiciòn
M2
M2
M2
ESTREA
PRODUCIÓN DO FIOT
FNC
FNC
M2
FNC
M2
M2
ESTREA
ESTREA
ESTREA
FNC FNC Formato non convencional
ESTREA
ESTREAESTREA
fiotC A R B A L L O
PreMio da
Cultura
galega 2018
www.fiot.gal
X K E O