+ All Categories
Home > Documents > mbertranc/materials/història i fonaments de l'art I i... · la implicación de que el terna (una...

mbertranc/materials/història i fonaments de l'art I i... · la implicación de que el terna (una...

Date post: 29-Mar-2020
Category:
Upload: others
View: 1 times
Download: 0 times
Share this document with a friend
12
Transcript
Page 1: mbertranc/materials/història i fonaments de l'art I i... · la implicación de que el terna (una mujer) es consciente de que la contempla un espectador. Ella no está desnuda tal
Page 2: mbertranc/materials/història i fonaments de l'art I i... · la implicación de que el terna (una mujer) es consciente de que la contempla un espectador. Ella no está desnuda tal
Page 3: mbertranc/materials/història i fonaments de l'art I i... · la implicación de que el terna (una mujer) es consciente de que la contempla un espectador. Ella no está desnuda tal
Page 4: mbertranc/materials/història i fonaments de l'art I i... · la implicación de que el terna (una mujer) es consciente de que la contempla un espectador. Ella no está desnuda tal
Page 5: mbertranc/materials/història i fonaments de l'art I i... · la implicación de que el terna (una mujer) es consciente de que la contempla un espectador. Ella no está desnuda tal
Page 6: mbertranc/materials/història i fonaments de l'art I i... · la implicación de que el terna (una mujer) es consciente de que la contempla un espectador. Ella no está desnuda tal
Page 7: mbertranc/materials/història i fonaments de l'art I i... · la implicación de que el terna (una mujer) es consciente de que la contempla un espectador. Ella no está desnuda tal
Page 8: mbertranc/materials/història i fonaments de l'art I i... · la implicación de que el terna (una mujer) es consciente de que la contempla un espectador. Ella no está desnuda tal
Page 9: mbertranc/materials/història i fonaments de l'art I i... · la implicación de que el terna (una mujer) es consciente de que la contempla un espectador. Ella no está desnuda tal
Page 10: mbertranc/materials/història i fonaments de l'art I i... · la implicación de que el terna (una mujer) es consciente de que la contempla un espectador. Ella no está desnuda tal
Page 11: mbertranc/materials/història i fonaments de l'art I i... · la implicación de que el terna (una mujer) es consciente de que la contempla un espectador. Ella no está desnuda tal
Page 12: mbertranc/materials/història i fonaments de l'art I i... · la implicación de que el terna (una mujer) es consciente de que la contempla un espectador. Ella no está desnuda tal

Recommended