Date post: | 06-Apr-2016 |
Category: |
Documents |
Upload: | colectivo-minoco |
View: | 252 times |
Download: | 7 times |
DESDE
ENEROEN LA TIENDA
ALITA ORZÁN
INFORMACIÓN Y RESERVA: 881 91 46 47
3 MÓDULOSDIBUJONARRATIVAAUTOEDICIÓN
A PARTIR DE
10 AÑOS
POR JORGE PERAL Y MARIA ALVAREZ
10 EUROSLA CLASE
SÁBADO 13 DE DICIEMBREREUNIÓN INFORMATIVA
EN ALITA ORZÁN (C/ ORZÁN 94)
• CURSO DE CÓMIC NIVEL BÁSICO • DE 10 ANOS EN DIANTE • MÓDULOS INDEPENDENTES (Podes facer 1, 2 ou 3 módulos) • CLASES QUINCENAIS • 10 EUROS A CLASE • A PRIMEIRA CLASE POR ADIANTADO
MÓDULO DE DEBUXO APLICADO AO CÓMIC 1ª SESIÓN - DEBUXAR A CABEZA
-‐ EXPRESIÓNS BÁSICAS -‐ PROPORCIÓNS -‐ PEINADOS -‐ EXPRESIÓNS COMPLEXAS
2ª SESIÓN - DEBUXAR O CORPO
-‐ PROPORCIÓNS -‐ POSTURAS -‐ MOVEMENTO
3ª SESIÓN - PERSONAXES
-‐ ESTEREOTIPOS -‐ DESEÑA AS TÚAS PERSONAXES
4ª SESIÓN - DEBUXAR O ESPACIO
-‐ PERSPECTIVAS -‐ CREAR OS TEUS ESCENARIOS
OBXETIVO FINAL DO MÓDULO: DESEÑAR AS PERSONAXES E OS ESCENARIOS PARA O TEU CÓMIC MÓDULO DE NARRATIVA 1ª SESIÓN – INTRODUCCIÓN Á NARRATIVA DO CÓMIC
-‐ PRESENTACIÓN: a importancia da narrativa e cómo comezar.
• Tipos de comic (americano, europeo, xaponés) e as súas peculiaridades.
• Autores determinantes.
-‐ TIPOS DE PLANO, o seu uso e a elección da intensidade.
Claridade vs intensidade.
-‐ O ENCUADRE
-‐ A TRANSICIÓN entre viñetas e o RITMO (primeira toma de contacto).
-‐ PRÁCTICA: Exercicios sobre os tipos de plano. 2ª SESIÓN
-‐ O GUIÓN (cómo se fai, qué factores ter en conta para crear unha historia...)
-‐ A PALABRA no comic e a súa relación coa imaxe.
-‐ ONOMATOPEYAS.
-‐ PRÁCTICA: Exercicios sobre guión e sobre o uso da palabra. Crear un guión para a nosa historia.
3ª SESIÓN
-‐ TIPOS DE VIÑETAS e as súas diferentes aplicacións.
-‐ O STORYBOARD (desglose da historia, ritmo [explicación máis detallada] e composición da páxina).
-‐ DIFERENCIAS NARRATIVAS dependendo do tipo de historia.
-‐ PRÁCTICA: Exercicios breves de storyboard (aplicando diferentes tipos
de viñeta e ritmo dependendo do tipo de historia). Desenrolo do storyboard para a nosa historia.
4ª SESIÓN
-‐ A LINGUAXE CORPORAL aplicado ao comic. -‐ -‐ RECURSOS narrativos varios (splash page, globos de texto e as súas
diferentes formas, etc).
-‐ PRÁCTICA: Exercicios sinxelos sobre linguaxe corporal nunha secuencia predeterminada. Debuxando a nosa historia.
5ª SESIÓN
-‐ O ARTE FINAL.
-‐ SOPORTES nos que publicar a nosa obra.
-‐ PRÁCTICA: Debuxando a nosa historia (aproveitarase a maior parte da sesión para esto).
OBXETIVO FINAL DO MÓDULO: DEBUXAR O TEU CÓMIC MÓDULO DE AUTOEDICIÓN 1ª SESIÓN – PENSANDO O TEU FANZINE
-‐ UN POUCO DE HISTORIA: TIPOS DE FANZINES -‐ FERRAMENTAS -‐ MATERIAL NECESARIO E COUSAS A TER EN CONTA -‐ ¿CAL É O TEU FANZINE?
2ª SESIÓN – FACENDO O TEU FANZINE
-‐ ESCANEADO DE MATERIAL -‐ MAQUETACIÓN -‐ IMPRIMIR
OBXETIVO FINAL DO MÓDULO: CREAR UN FANZINE COLECTIVO PARA DISTRIBUIR NA TENDA